Help ik ben gehacked !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

msnnerd56

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
21
Help ik ben gehacked ik heb veel persoonlijke informatie op mijn hotmail staan. Diegene stuurt mailtjes door naar mijn contactpersonen die in mijn hotmail lijst staan. Hoe kan ik erachter komen vanaf welk ip adres die verstuurd zijn in hotmail want diegene maakt er echt misbruik van

:(
 
Zou je er voor willen betalen?

Weet je ook hoe je bent gehackt? Anders kun je toch gewoon je wachtwoord veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja


dat alles heb ik al geprobeerd is niet gelukt alles is veranderd geheime vraag, wachtwoord. En heb contact opgenomen met hotmail maar die reageren ook niet dus



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ff denkej

is het een keylogger?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil graag achterhalen wie er met mijn gegevens heeft zitten rotzooien

ik ken dat begrip niet. maar het is gewoon heel simpel, iemand heeft mijn mailadres gehacked en zit nu vanaf mijn mail mailtjes door te sturen



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat dat moeilijk gaat lukken zelf achterhalen.Iemand heeft mijn website gepikt, waar ik nooit achter ben gekomen wie het was. Hij gebruikt de website nu al bijna 2 jaar op mijn kosten
 
dat weet ik allemaal niet. het gaat om een hotmail adres, het wachtwoord daarvan is gehacked door iemand en die stuurt mailtjes door. heeft niks met virusscan te make



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heeft het wel. Ik weet het al. Je hebt een keylogger. Van daar dat wachtwoord vreranderen geen zin heeft.

Keyloggers kunnen mee kijken op jou beeldscherm, en kunnen alles zien wat jij op je toetsenbord intikt, Zelfs met je muis

Dit wordt lastig, ik ga even op google kijken wat ik kan vinden oke?
 
het enige wat ik wil weten is hoe ik in hotmail kan achterhalen vanaf welk ip adres de mailtjes verstuurd zijn.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wil alleen weten HOE JE IN HOTMAIL IP ADRES KAN ACHTERHALEN VAN AFZENDER



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

[Mod-edit] Schreeuwende text ook maar even verkleind. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja hoho rustig aan, wat verstuurd die vent allemaal? Je kan je hotmail tijdelijk laten blokkeren, maar dat gaat lastig als je geen antwoord krijgt van hotmail zelf
 
ik ben nu al maanden bezig.

hotmail reageert niet
wachtwoord veranderen lukt niet
geheime vraag is al veranderd

diegene stuurt persoonlijke informatie door en wil ip adres achterhalen via hotmail om de provider op de hoogte te stellen



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je toch echt aan hotmail zelf moet vragen om dat te doen. Als je het hun verteld, blokkeren ze dat IP nr, en ben je er van af
maar dan moet je eerst contact hebben.
 
daar heb ik toch niks aan als ze hem gaan blokkeren. Ik moet ip adres weten om provider op hoogte te stellen



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zoalng het mensen uit je vriendelijst zijn is het niet zo erg, die kun je namelijk vertrouwen. dus maak je daar geen zorgen over

ik zeg toch:HOTMAIL ZELF MOET JOU DAARBIJ HELPEN. ZIJ ZIJN DE ENIGE DIE HET IP KUNNEN ACHTERHALEN!

wat heb je al aan hotmail zelf gevraagt?


[Mod-edit] Schreeuwende text ook maar even verkleind. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic maar even opgeschoond.

Diverse berichten vlak achter elkaar samen gevoegd.

Diversen onnodige quote's verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.

Het lijkt wel een chat......


Schreeuwende text ook maar even verkleind.
 
Laatst bewerkt:
:thumb:paul, hoe kun jij dat allemaal veranderen? Dat is wel cool!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan