Green screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

badslayer

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
64
Hallo, Weet er hier iemand het antwoord op mijn vraag.
Ik wil een filmpje maken achter een groene muur. Hoe bewerk ik dat filmpje zodat dat groene scherm niet groen is maar bijv. een auto die in het bos rijd:cool:?


Mvg
 
Als je op google zoekt zie je een hoop;)

Ik gebruik het zelf ook. maar dan niet met filmpjes, maar met afbeeldingen
 
Hoe doe je dat dan met afbeeldingen? Photoshop? Daar mee zou ik een foto ook wel kunnen doen maar weet iemand hoe dat moet met filmpjes want ik kan het niet op google vinden
 
Kan iemand hem verplaatsen naar de goede catogorie. want hij hoord hier niet thuis.:eek:
 
Met Chroma key transparency, de kleur aanduiden welke er uitgefilterd moet worden.
Rizze
 
Onder andere, ook Magix, Proshow Producer en er zullen nog wel progs zijn waar het voorhanden is.
 
Het greenscreen effect, ofwel keyen wat jij bedoeld kan met nagenoeg alle montagepakketten. Zelf doe ik dat met Magix Video deluxe omdat die in hun huidige versie Video deluxe 15 daar een hele handige nieuwe tool voor hebben. Op het enem spoor je beeld met de groene achtergrond, op het tweede videospoor het beeld wat je als achtergrond wilt gebruiken, filter aanklikken, en klaar is Kees. Kijk ook maar eens voor jouw vragen op www.magix.info :thumb:

En hier nog wat andere filmpjes welke ik heb gemaakt over dit pakket: http://www.youtube.com/user/FrediusVideo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan