Hoe download ik gemakkelijk muziek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
68
Hallo

Ik zit toch wel met een probleem.
Ik heb nu al 3 muziek download programma's: Limewire-Sareaza en Soulseek, maar bv op alledrie kan ik niet eens een simpel nummer vinden zoals: I will not die.
Vaak zitten deze programma's ook vol met fake muziek bestanden, muziek bestanden waar dus niets op staat.

Nu zeggen mijn vrienden dat ik torrents moet downloaden, maar ook dat werkt niet.
Ik ben vele website's afgezocht waar je torrents op kan donwloaden en het is gewoon één grote bende XD
Het lijkt totaal niet te reageren op een zoek opdracht of het lijkt het nummer te hebben gevonden en dan blijf je doorlinken totdat je weer bij dezelfde website uitkomt :S

Hoe kan ik nou makkelijk en handig muziek downloaden zonder al deze problemen?

XXX Ayla
 
ik ken het nummer ook niet hoor,
gaat het om deze?
http://nl.youtube.com/watch?v=6NS1c1A3yCo

ik heb voor de zekerheid nog even naar die van de link gezocht,m aar kon het ookn iet op torrents vinden.
ook helemaal niets van die artiest.

je zou het youtube filmpje kunnen downloaden, maar liever gewoon als je dat nummer wil horen naar youtube gaan.
 
je zou een flv to avi kunnen downloaden en ook realplayer download gewoon muziek via realplayer conferteerhet zo dater geen film bij zit en klaar
 
zelf download ik met frostwire en vind ik alles wat ik zoek

www.frostwire.com (download nooit de bestanden die gelijk getoont worden bij een zoekresultaat, deze bevatten vaak virussen en ook niet downloaden eentje met weinig mb. (normaal nummer heeft iedergevaal 2.000 ofzo iets)



Bende torrents? Private trackers zijn altij wel goed, maar hierover mag ik niks zeggen omdat ik anders de ''huisregels'' overtreed
 
Laatst bewerkt:
Umm ik zou graag antwoord willen op mijn vragen, en dat heeft maar één iemand gedaan.
Het gaat namelijk niet om dat ene nummer, ik kan bijna geen enkel nummer vinden omdat ik voornammelijk naar gothic of epic muziek zoek.

Vandaar dat ik graag info wil over een goed programma of oover een goede torrent site ^^
 
Goede en minder goede torrent sites mogen hier niet gegeven worden ivm de voorwaarden van Helpmij.nl.
 
Je mag best linken naar programma's, maar niet naar torrentsites o.i.d. Frostwire is gewoon een legaal programma waar je toevallig muziek mee kan downloaden.

Bij twijfel vraag je het aan de moderator en ga je niet het topic lopen vervuilen met zulke discussies.

[edit]Berichten verwijderd. Gelieve het ontopic te houden en niet naar de bekende weg te vragen en alsnog doorgaan.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
@FFOM,

Helaas is wat jij zoekt heel lastig te vinden via P2P programma's en Torrents.
Reden? Het is gewoon niet populair. Soulseek zou dan nog het meeste moeten vinden maar dat heb jij ook al geprobeerd.
Klinkt vervelend maar is wel waar. Als ik de alternatieve muziek uit mijn tijd zoek ( ik wordt oud ) dan heb ik het ook heel lastig. Er valt vrijwel niks te vinden. Zelfs niet via nieuwsservers waar ik mee werk.
 
Als het desbetreffende liedje wel op Youtube te vinden is zou je een programma kunnen gebruiken dat de "film" van Youtube downloadt.

Ik weet niet of het is toegestaan om hier zo'n programma te sharen? :)
 
Mag je een tip geven over een gratis programma?
Dan heb ik mischien een oplossing voor je.
 
ik heb een goede site ge vonden waar je complete de nieuwste albums

Hoi alle maal

ik heb een goede site ge vonden waar je complete de nieuwste albums kan downloaden
dit is de link :

veel plezier er mee

gr.
j.nijman
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, ik gooi dit topic dicht omdat men zich blijkbaar toch niet aan de regels kan houden en ik geen zin heb om telkens dingen te moeten blijven verwijderen. Er zijn nu genoeg tips gegeven me dunkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan