Laptop aansluiten op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldspeedy4

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Berichten
457
Hallo iedereen,

graag zou ik mijn laptop aansluiten op mijn tv maar ik heb daar helemaal geen verstand van. ik heb een fujitsu siemens amilo xi2528 met hdmi-uitgang en zo nog een gele uitgang met 4 gaatjes (sorry voor de slechte beschrijving:p). Kan ik dat aansluiten via de composite kabel ofzoiets (zo'n 3 kabels met een gele, rode en witte stekker)

alvast bedankt
 
hey,

bedankt voor je snelle reactie!!! De site heeft zeker geholpen maar ik weet nog niet goed hoe ik mijn S-Video 4 pins kan omzetten naar die 3 composite kabels. Er zaten geen kabeltjes bij mijn laptop.
 
Nu heb ik juist gezien dat er een S-video aansluiting met 4 pins op mijn TV zit!! Dan heb ik nu tog alleen een S-video naar S-video kabel nodig he
 
De audio kabel heb je nodig omdat je anders geen geluid via de tv hebt maar alleen uit de laptop speakertjes. De S-video kabel is alleen voor beeldsignaal. Je sluit de audio kabel (3,5 mm jack stekker) aan op je laptop hoofdtelefoon uitgang en de tulpstekkers op de tv audio ingang (deze zijn rood/wit) nu heb je het geluid van de laptop via de tv. Je kunt deze kabel b.v. ook gebruiken om je laptop op de stereo installatie aan te sluiten als je een feestje hebt ofzo, dan speel je muziek af van de laptop op de stereo.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan