hulp gevraagd voor resolutie, scrolbalk kleuren en gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

unesco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
Berichten
3
dag alle,

ik ben nieuw hier dus weet nog niet goed hoe alles hier werkt.

maar ik heb wat vraagjes waar ik geen antwoorden op vindt
als allereerst ben ik geen held op gebied van websites maken dus heb ik frontpage gebruikt maar nu stuit ik tegen heel wat probleempjes zoals:

- weet iemand hoe ik de scrol balk kan verandere van kleur(heb er al een paar geprobeerd maar ze werken dan niet.

- ik heb mijn site in een hoge resolutie gemaakt (1280 x 1024 volgens mij) maar iemand die hem met een lagere resolutie opent ziet niet alles en ja het lieft wil ik niet met scrolbalken werken nu hebben ze me verteld om alles in procenten tezetten maar hoe doe je dat met de tekst en met de afbeeldingen.

-soms zie je hele mooie uitgebreidde gastenboeken weet iemand daar een compleet voorbeeld van te staan die ik kan gebruiken (voorbeeld http://www.marcoborsato.nl)

voor de gene hier de site waar ik aan bezig ben http://www.stoeterij-danielle-joosten.be
mvg,
unesco
 
Ik kan je helaas niet helpen want ik ben niet thuis in FP maar wil je even zeggen dat je voor een leek best een mooie site hebt gemaakt al is het met FP !!
 
helemaal mee eens, een mooie site
Hoe heb je hem opgebouwd ?

mvg
Gerda:cool:
 
betreft uw reactie

Ik kan je helaas niet helpen want ik ben niet thuis in FP maar wil je even zeggen dat je voor een leek best een mooie site hebt gemaakt al is het met FP !!

he hallo,

bedankt voor het positief reageren op de site.
doet me deugt.

mvg,
unesco
 
betreft je reactie

helemaal mee eens, een mooie site
Hoe heb je hem opgebouwd ?

mvg
Gerda:cool:

he hallo,

bedankt voor het positief reageren.
en ja dat is dus wat ik bedoel met een leek zijn (wat bedoel je met hoe heb je hem opgebouwd???)

mvg,
unesco
 
Er wordt altijd erg negatief gedaan over Frontpage maar voor iemand die niet thuis is in HTML is het een leuk programma en af en toe worden er prachtige sites mee gemaakt.
Natuurlijk haalt FP het niet bij het "echte werk" maar dat maakt in dit geval helemaal niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan