Filmpjes downloaden van KNVB site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Referer

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
163
Beste mensen,

ik weet hoe ik filmpjes en streamings kan downloaden. Maar ik heb een probleem, ik ben van plan om een compilatie te gaan maken van het Nederlands elftal. Ik wil hierbij filmpjes gaan gebruiken van de KNVB site.

http://oranje.nn.nl/Video.htm?contentid=5496

Bijvoorbeeld.

Met screencapturing lukt het me ook niet.

Alvast bedankt.
 
Orbit downloader, zit een programmatje bijgelevert dat Grab++ heet als je dat opent en je gaat daarna naar de site, dan zie je in Grab ++ alle data verschijnen die die gebruikt, als het goed is vind je het filmpje ergens tussen. Het is wel ff lastig in het begin maar je hebt het zo door, misschien moet je nog even filmpje nog even naar een ander formaat. Daarvoor gebruik ik AnyVideoConverter
 
Laatst bewerkt:
Wat, voor mij in ieder geval, ook goed werkt is het (freeware) programma Webvideocap (even googelen) welke zelfs standalone kan werken (hoef je dus niet te installeren).

Wellicht een nadeel is dat je met dit programma niet echt het bronbestand download, maar meer een live 'opname' maakt terwijl je kijkt: Je moet dus de (gehele) film afspelen die dan meteen gedownload wordt wat dus per film net zoveel tijd in beslag neemt als dat de film duurt.

Voordeel is dat ik nog geen film gevonden heb waarbij het niet werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan