Ipod Touch toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouver

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
16
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1) is het mogelijk om mijn Ipod Touch in 'Azerty' toetsenbord te zetten?
2) Hoe kan ik dat mijn Ipod volledig is opgeladen?

Alvast bedankt!
 
-1. Dat denk ik niet :p ik heb het toch nog niet gevonden
-2. Gewoon lang genoeg laten insteken in je dock / pc. ;)
 
AZERTY toetsenbord: Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Internationale versies > Frans

Ik gok dat je tweede vraag moet zijn: "Hoe kan ik zien dat mijn iPod volledig is opgeladen"

Dat is wanneer er in de batterij-indicator een stekker verschijnt. (Rechtsboven)
 
Bedankt voor het snelle antwoorden.

De vraag over het opladen is opgelost.

Maar de vraag over het toetsenbord: het is wel azerty nu maar nu is het toetsenbord in het frans, is er geen mogelijkheid om het toetsenbord in azerty te hebben maar dat het nederlands blijft?

Dan heb ik nog een vraagje: als ik naar muziek ga en dan onderaan op Artiest klik worden ze automatisch ingedeeld naar A B C D E F G H ..., is het mogelijk om dat uit te zetten?

Bedankt
 
Dit is de enige manier om je toetsenbord op AZERTY te krijgen.

Het sorteren van de artiesten kun je niet uitzetten, waarop wilde je hem dan sorteren?
Aangezien het woord "Artiest" aangeeft dat hij daarop wordt gesorteerd.
 
Bedankt voor de informatie, ik laat de sortering wel zoals hij is :thumb:
 
Mocht je een andere sortering willen gebruiken dan kan dat op Album, Nummer of Genre.
 
Oké, ik heb nog een vraagje, als ik iets wil doen in safari bv. Adobe Flash Player installeren zegt hij "Downloaden mislukt: Safari kan dit bestand niet downloaden."
Dit gebeurt bij alle bestanden die ik probeer te downloaden.

Wat moet ik doen?
 
Dat is dus simpel..
Je kan geen bestanden downloaden via je iPod Touch.
Enkel via de appstore.
Dus alleen dat soort bestanden, .iva ofzo :p
 
Als je een beetje onderzoek naar de iPod Touch had gedaan dan wist je dat Flash niet ondersteunt wordt.

Het is een van de grootste "minpunten" aan de software.
Adobe schijnt er al wel mee bezig te zijn maar vooralsnog is het alleen een gerucht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan