Video TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen1956

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
58
Wie kan mij helpen?

Ik ben net begonnen om gedownloade films op DVD te zetten, ik krijg alleen niet een video ts op de juiste manier in mijn brandprogramma.

Leen.
 
Welkom op Helpmij.:)

Welk brandprogramma?
 
Nero light heeft dacht in geen optie om DVD-Video te maken, iets wat jij wel nodig hebt.
 
Nero light heeft dacht in geen optie om DVD-Video te maken, iets wat jij wel nodig hebt.

Als ik een film bestand pak dan gaat het prima om die op DVD te zetten, alleen als ik een video TS heb dan kan ik die niet importeren in het brandprogramma.
 
Een DVD bestaat uit twee mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS, de laatste is altijd leeg.

Als je met Nero voor DVD-Video kan kiezen, dan zullen die twee mappen er al staan. Je dient dan de inhoud van je te branden VIDEO_TS te slepen naar de VIDEO_TS die Nero links heeft staan.

Ik heb verder geen ervaring met Nero Light, daar ik altijd een Ultra versie gebruik. Hier zitten allerlei plugins in om diverse dingen te kunnen branden.
 
Neem het gratis programma IMGBURN !!
Kies in dat programma voor "schrijf bestanden/mappen naar schijf" en alles komt goed !
Ik gebruik dit kleine lichte en gratis programma al een hele poos zonder moeilijkheden. Twijfel je of de bestanden goed zijn zet dan voordat je gaat branden een vinkje bij "Controleer"
Dat zie je vanzelf staan als je het programma open hebt en voordat je definitief gaat branden. Hij simuleert dan eerst en gaat dan pas echt branden. Scheelt je eventueel weer verpeste schijfjes.

Succes,

Raymond
 
Een DVD bestaat uit twee mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS, de laatste is altijd leeg.

Als je met Nero voor DVD-Video kan kiezen, dan zullen die twee mappen er al staan. Je dient dan de inhoud van je te branden VIDEO_TS te slepen naar de VIDEO_TS die Nero links heeft staan.