Video TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen1956

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
58
Wie kan mij helpen?

Ik ben net begonnen om gedownloade films op DVD te zetten, ik krijg alleen niet een video ts op de juiste manier in mijn brandprogramma.

Leen.
 
Welkom op Helpmij.:)

Welk brandprogramma?
 
Nero light heeft dacht in geen optie om DVD-Video te maken, iets wat jij wel nodig hebt.
 
Nero light heeft dacht in geen optie om DVD-Video te maken, iets wat jij wel nodig hebt.

Als ik een film bestand pak dan gaat het prima om die op DVD te zetten, alleen als ik een video TS heb dan kan ik die niet importeren in het brandprogramma.
 
Een DVD bestaat uit twee mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS, de laatste is altijd leeg.

Als je met Nero voor DVD-Video kan kiezen, dan zullen die twee mappen er al staan. Je dient dan de inhoud van je te branden VIDEO_TS te slepen naar de VIDEO_TS die Nero links heeft staan.

Ik heb verder geen ervaring met Nero Light, daar ik altijd een Ultra versie gebruik. Hier zitten allerlei plugins in om diverse dingen te kunnen branden.
 
Neem het gratis programma IMGBURN !!
Kies in dat programma voor "schrijf bestanden/mappen naar schijf" en alles komt goed !
Ik gebruik dit kleine lichte en gratis programma al een hele poos zonder moeilijkheden. Twijfel je of de bestanden goed zijn zet dan voordat je gaat branden een vinkje bij "Controleer"
Dat zie je vanzelf staan als je het programma open hebt en voordat je definitief gaat branden. Hij simuleert dan eerst en gaat dan pas echt branden. Scheelt je eventueel weer verpeste schijfjes.

Succes,

Raymond
 
Een DVD bestaat uit twee mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS, de laatste is altijd leeg.

Als je met Nero voor DVD-Video kan kiezen, dan zullen die twee mappen er al staan. Je dient dan de inhoud van je te branden VIDEO_TS te slepen naar de VIDEO_TS die Nero links heeft staan.

Ik heb verder geen ervaring met Nero Light, daar ik altijd een Ultra versie gebruik. Hier zitten allerlei plugins in om diverse dingen te kunnen branden.

Moet ik dan de complete map slepen in het brandprogramma, of alleen de filmbestanden?
 
Lees mijn berichtje even. Werkt veel makkelijker....echt waar !! :thumb:
 
Neem het gratis programma IMGBURN !!
Kies in dat programma voor "schrijf bestanden/mappen naar schijf" en alles komt goed !
Ik gebruik dit kleine lichte en gratis programma al een hele poos zonder moeilijkheden. Twijfel je of de bestanden goed zijn zet dan voordat je gaat branden een vinkje bij "Controleer"
Dat zie je vanzelf staan als je het programma open hebt en voordat je definitief gaat branden. Hij simuleert dan eerst en gaat dan pas echt branden. Scheelt je eventueel weer verpeste schijfjes.

Succes,

Raymond

Bedankt voor de tip Raymond, maar kun je daar alle types mee branden zodat mijn dvd speler de gebrande dvd ook herkent?
 
Hangt er vanaf hoe het er bij jou uit ziet. Ik heb met Nero als ik kies voor DVD-Video een venster dat in tweeën gedeeld is. Links is de DVD die gemaakt moet worden en rechts mijn navigatie op de computer. Links zorg ik dat ik de map VIDEO_TS open heb en rechts zoek ik die op. De inhoud van de rechter kant in VIDEO_TS sleep ik naar de rechterkant. Daarna kies ik voor branden.
 
Hangt er vanaf hoe het er bij jou uit ziet. Ik heb met Nero als ik kies voor DVD-Video een venster dat in tweeën gedeeld is. Links is de DVD die gemaakt moet worden en rechts mijn navigatie op de computer. Links zorg ik dat ik de map VIDEO_TS open heb en rechts zoek ik die op. De inhoud van de rechter kant in VIDEO_TS sleep ik naar de rechterkant. Daarna kies ik voor branden.

Ik ga het programma van Raymond eens proberen, als het niet lukt kom ik even verder buurten, tot zover bedankt voor de snelle reacties.
 
Daar kun je gewoon Video_TS bestanden mee branden en die doet het dan op je speler.
Heb er zo al minstens 300 - 400 gebrand......
 
Daar kun je gewoon Video_TS bestanden mee branden en die doet het dan op je speler.
Heb er zo al minstens 300 - 400 gebrand......

Daar ben ik weer Raymond, dit programma zegt nu dat ik het menu verlies en dat ik beter een data dvd kan schrijven met het Iso/Joliet filesysteem.
 
Kan je een plaatje /screenshot van die melding plaatsen hier?
Ik krijg ook wel eens een melding maar negeer die gewoon en alles gaat goed dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan