Ondertitels zorgen voor fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
446
Hallo iedereen,

Ik heb een film gedownload. Deze was .iso en ik deed hem uitpakken met magicISO en
later nog een keer met ISObuster. Het grote probleem is dat hij de ondertiteling er niet
bij pakt. Dus als ik hem afspeel mist de ondertiteling.

Dat vond ik nog niet zo'n groot probleem, omdat je gewoon ondertitels kan downloaden.
Ik had dat gedaan en in de map geplaatst met de VOB bestandjes etc. etc.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo ziet de map eruit:

Map genaamd: VIDEO_TS

Files:

VIDEO_TS
IFO-bestand

VIDEO_TS.BUP
BUP-bestand

VTS_01_0
ISO-bestand

VTS_01_0.BUP
BUP-bestand

VTS_01_1
VOB-bestand

VTS_01_2
VOB-bestand

VTS_01_3
VOB-bestand

VTS_01_4
VOB-bestand

VIDEO_TS
SRT-bestand ---------> ONDERTITELING

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer ik hem brand speelt de computer hem gewoon af, maar wanneer ik hem in mijn
DVD speler doe en wil afspelen geeft hij de melding dat hij hem niet kan afspelen. Zonder
ondertiteling kan dit echter wel, dus het heeft met de ondertiteling te maken.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Ik hoop op een veel te lange en
gedetaileerde uitleg, want ik ben niet zo handig met computers en moet dus heel veel
precies uitgelegd krijgen om het te snappen...

Ik hoop dat iemand hier begrip en tijd voor heeft.

Alvast bedankt,

Björn
 
Een SRT werkt volgens mij alleen bij een Divx/Xvid video.
 
probleem met subs

Dat klopt Tha Devil probeer eens dat hele bestand te rippen naar avi met Bv: winavi (niet gratis maar er zullen ook wel gratis progs bestaan) en dan dat bestand samen met de subs te branden op een dvd

groeten Molly
 
ik gebruik DVD flick en dan kan je de ondertiteling er mee inzetten en converte ;)

dan zou hij het moeten doen
 
srt

Als je het converteert naar een avi bestand is een SRT bestand goed en als je dvd speler je dit ondersteunt (de meeste doen het) kan je het gewoon afspelen.
 
Maar ik moet echt alles naar een DVD bestand converten waar ik winAVI voor heb anders doet hij het niet... Is er geen ander bestand van ondertiteling (geen SRT dus) die ik kan gebruiken voor dvd, dus VOB etc?
 
rare manier van posten; een dvd map met daarin een srt, een video_ts.srt bestaat helemaal niet en daarom doet ie het ook niet
volgens mij heeft die poster het nog niet helemaal door.

een dvd is een vrij ingewikkeld ding, je hebt twee mogelijkheden.
met een echt dvd progje zoals convertxtodvd zou het goed moeten lukken
werkt makkelijk, kost wel geld.

de gratis manieren zijn over het algemeen moeilijker, hier moet je de dvd uit elkaar trekken en weer in elkaar zetten met de subs.
 
Laatst bewerkt:
rare manier van posten; een dvd map met daarin een srt, een video_ts.srt bestaat helemaal niet en daarom doet ie het ook niet
volgens mij heeft die poster het nog niet helemaal door.

Ja hè hè, anders zou ik hier niet om hulp vragen toch?

een dvd is een vrij ingewikkeld ding, je hebt twee mogelijkheden.
met een echt dvd progje zoals convertxtodvd zou het goed moeten lukken
werkt makkelijk, kost wel geld.

Ik heb WinAVI, is dat ook goed? En hoe zou het volgens jou moeten dan?
 
ondertitels

je converteert eerst de film naar avi en dan geef je de film+ het srt bestand dezelfde naam (bv film.srt en film.avi) dan converteer je het bestand naar dvd en dan staan de sub's er vast onder



Groeten Molly21 :thumb:
 
Danku zeer! Dit topic kan wel dicht, dank jullie wel voor de hulp!
 
Een topic sluiten we alleen wanneer hij niet conform de voorwaarden is.

Klik simpelweg rechtsonder op "Vraag is opgelost" ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan