QuickTime --> Moviemaker?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

022Rosa220

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
5
Hoi!

Ik heb een nieuwe camera. Ik maak vaak filmpjes die ik dan op mijn computer bewerk in Moviemaker. Maarrrr...mijn nieuwe camera zet al de filpjes in Quicktime, terwijl ik een PC met Windows heb... en de vorige camera zette ze altijd gewoon in windows media player.

Ik heb nu wel iets gedownload waarmee ik ze kan omzetten en alsnog in moviemaker kan zetten, maar dan is de kwaliteit super slecht, en loopt het beeld vast en doet alleen het geluid het nog maar.

Wat moet ik doen? Hoe kan ik zorgen dat de filmpjes van mijn camera gewoon weer windows bestandjes worden? Ik heb geen apple.
Moet ik iets veranderen bij de instellingen van mijn camera, of op mijn computer? Ik kon op mijn camera niet echt iets vinden..

Iemand verstand hiervan?!?
 
Heb even de handleiding van jouw camera even bekeken en daarin staat alleen de MOV als bestandsformaat, je kunt dus geen andere bestandsformaat kiezen. Het enige wat je dus zou kunnen doen is het omzetten naar het goede bestandsformaat, welke programma heb je hiervoor gebruikt en met welke instellingen?

Ik heb het volgende programma gevonden: http://www.erightsoft.org/GetFile.php?SUPERsetup.exe

Misschien geeft dit programma betere kwaliteit.

Succes!

Modag

PS: Welkom op helpmij!
 
Bedankt!!! Ik heb het gedownload maar moet nog even uitvinden hoe het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan