Geen muziek aan project toe te voegen in Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

giten

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
80
Ik probeer muziek van een mp3 aan mijn project in Pinnacle 10.5.1.2089 toe te voegen. Als ik het mp3-tje naar het muziekspoor verschuif krijg ik netjes 'Audio uitpakken' in beeld en een balkje dat aangeeft hoe ver hij is. Als hij echter klaar is zie ik niks gebeuren op de muziekspoor. Het heeft altijd gewerkt. Het enige verschil is dat ik nu niet meer in beeld krijg dat de mp3 omgezet wordt naar wav, wat eerder wel het geval was.

Wie helpt mij?
 
mp3

Waarschijnlijk is de bitrate te hoog van de door jou gebruikte bestanden.
Let op dat je max 192 hebt.
Probeer het eens met 128 ( radio) en kijk eens of hij dat leest.
Dat was bij mij het probleem in ieder geval.

groet,

Rene
 
Bedankt! Ik zal het eens proberen.

Ik vraag me echter af of dat het probleem is. MP3-tjes die eerder namelijk wel werkten, werken nu niet meer.

Sommigen (die ik ook al eerder gebruikte) verschijnen overigens wel direct in het juiste spoor. Zelfs zonder het 'Audio uitpakken'-schermpje.
 
mp3

weet dat het vreemd klinkt maar aangezien ik het probleem ook nog nooit eerder ben tegengekomen ben ik ook uren aan het stoeien geweest.

Echter met veel uitproberen was dit MIJN oplossing. Het zou ook aan de versie van pinnacle kunnen liggen, maar dat lijkt me ook weer sterk.

Wel blue ray ondersteunen en hogere bitrate niet , terwijl we wel 5.1 surround kunnen kiezen.

Zeg het maar ... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo zie je maar weer niet iedere vernieuwing is een verbetering.


Rene
 
Helaas, ook een MP3tje van 128Kb bitrate (bitverwerkingssnelheid?) werkt niet. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan