Ipod Album Foto's Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouver

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
16
Hallo, ik heb een probleem met mijn Ipod Touch. Als ik 2 albums op mijn Ipod zet gaat het fout met de album foto's, als je op Muziek klikt en dan sorteren op Artiest en dan op artiest klikt toont hij de naam van het album met de album foto erbij, dit is nog allemaal goed, maar als ik dan een liedje van dat album ga afspelen, dan komt er een foto van een ander album op, de foto van het ander album is doormidden gesneden dus de helft zie je niet, weet iemand wat ik moet doen?

Hier een foto van het menu waar je de titel van het album + foto ziet: http://plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/03/1233684207-390.jpg

Hier een foto als hij een nummer van dat album afspeeld: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/03/1233684233-560.jpg
Dus bij de 2de foto toont hij de foto van Beyonce terwijl het een album van Nickleback is.

Ik heb al verschillende keren hem herinstalleerd maar dat helpt niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

(Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's)
 
Laatst bewerkt:
Kleine tip: Screenshots op je iPod Touch (en de iPhone) kun je maken door de combinatie HOME-knop + Power-knop tegelijk in te drukken ;)

Vervolgens komt ie in je fotoalbum en kun je hem via iTunes op je pc zetten :) (Of je e-mailt hem)

De eerste afbeelding ziet er naar uit dat het 1e album geen Cover heeft.

Wellicht komt je verhaal wat beter over wanneer je het met screenshots probeert.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat je probleem is opgelost, wat was de oplossing nou?
 
Ik heb bij Itunes het volgende gedaan: alle muziek geselecteerd en dan album illustraties ophalen.
 
Ik wilde juist reageren met de vraag of het in iTunes wel goed staat :D

Mooi dat het is opgelost, zou je de status rechtsonder willen aanpassen?
Dan weet iedereen dat deze vraag is opgelost ;)
 
Heb ik gedaan.

Hopelijk blijft de Ipod nu zoals het moet :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan