Filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dur rick

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
12
Hallo,

ik heb een vraag...
ik heb in windows movie maker een filmpje gemaakt.
maar als ik het filmpje doe opslaan is de beeldkwaliteit heeeel slecht.
en ik zou geen andere manier weten hoe ik het wel kan opslaan in windows movie maker.

maar weet iemand van jullie misschien een programma (gratis) die ongeveer dezelfde functies heeft als movie maker, en waar ik wel in goeie kwaliteit kan opslaan. En het liefst in AVI formaat.

Alvast Bedannkt!!

Rick
 
dit zou met VirtalDub moeten kunnen,
maar wat mankeert er aan dan ?? en hoe importeer je de film dan op de pc ??
 
Laatst bewerkt:
dit zou met VirtalDub moeten kunnen,
maar wat mankeerd er aan dan ?? en hoe importeer je de film dan op de pc ??

als ik ht filmpje opsla dan is de kwaliteit heel slecht. terwijl de kwaliteit voor het opslaan wel goed is.

en ik importeer het filmpje gewoon via mijn documenten. Het is een filmpje dat ik zelf heb gemaakt.
 
dit zou met VirtalDub moeten kunnen,
maar wat mankeerd er aan dan ?? en hoe importeer je de film dan op de pc ??

ik heb dat programma eens gedownload, maar ik mis toch een aantal opties.
Ik vind bijvoorbeeld niet hoe ik filmpjes achter elkaar zet. Hoe ik muziek eraan toevoeg.
 
met importeren bedoel ik het filmpje van een opname apparaat naar de pc.
maar als dan de kwaliteit nog goed is....niks veranderen.

als je een filmpje in moviemaker (of elk ander bewerkings prog) bewerkt en na het opslaan is het slecht dan is de compressie instelling verkeert.

weet niet of dat bij jou kan maar kijk eens of er bij de formaten ook "dv-avi (PAL) staat.
als je het nu opslaat wordt het wel heel groot (13 gig per uur), hoe is de kwaliteit nu ??
_____________

VirtualDub,
filmpjes aan elkaar plakken kan met file >> append avi segment

je kan geen geluid mixen (orgineel + muziek), je kan wel het geluid in z'n geheel vervangen.
 
met importeren bedoel ik het filmpje van een opname apparaat naar de pc.
maar als dan de kwaliteit nog goed is....niks veranderen.

als je een filmpje in moviemaker (of elk ander bewerkings prog) bewerkt en na het opslaan is het slecht dan is de compressie instelling verkeert.

weet niet of dat bij jou kan maar kijk eens of er bij de formaten ook "dv-avi (PAL) staat.
als je het nu opslaat wordt het wel heel groot (13 gig per uur), hoe is de kwaliteit nu ??
_____________

VirtualDub,
filmpjes aan elkaar plakken kan met file >> append avi segment

je kan geen geluid mixen (orgineel + muziek), je kan wel het geluid in z'n geheel vervangen.

Het is gelukt!!!
Ik weet al waar ik de fout heb gemaakt :confused:

Echt Bedank!!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan