Zelf gemaakt filmpje in WMM kan niet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
412
Hallo

ik heb echt uren aan mijn filmpje voor school zitten werken, en nu wel ik het eindresultaat opslaan in WMM. Hij start met opslaan, gaat de tijd uitrekenen en begint ook daadwerkelijk. Alleen constant als hij op 20% zit, krijg ik de bekende foutmelding dat ik misschien niet genoeg ruimte heb, de map vol zit (?) of de collecties nog wel aanwezig zijn. Nou aan al deze voorwaarde voldoe ik gewoon en ik weet echt niet wat er nu verkeerd is. Het filmpje is 7 minuten en zon 130 mb. Ik maak gebruik van diverse filmpjes in wmv en avi formaat. Ik heb zo'n beetje heel google afgezocht maar de oplossing nog niet gevonden. Er zijn wel site's in het engels die het er uitgebreid over hebben maar ik kom daar ook niet verder mee. Misschien is de oplossing wel veel simpeler, maarja iemand een idee?

groeten
 
heb je niet per ongeluk tijdens je uren een wmv, avi bestand of foto verplaatst naar een andere map? of staat alles nog in de map waar je het oorspronkelijk heb opgeslagen?
 
Nee niet alles staat meer in de oorspronkelijke map. Ik heb het veranderd, maar heb daarna wel gewoon alle bestanden weer opnieuw opgezocht met de functie die op Windows Movie Maker staat, en hij pakte gewoon alles...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan