problemen .vob bestand branden met nero express

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Berichten
2
Wie kan mij helpen met het volgende:
In Pinnacle heb ik een film gemaakt van onze video-bestanden. Deze heb ik opgeslagen als avi-bestand. Via een encoder heb ik het bestand omgezet naar een vob-bestand.
Wanneer ik nu Nero open, dvd-video bestanden, klik het juiste vob-bestand aan en krijg vervolgens de volgende melding:
Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

De volgende bestanden mogen niet worden geplaatst in de map VIDEO_TS van een dvd-videocompilatie. U kunt alleen de voor dvd-video geschikte bestanden
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP en
VTS_nn_m.VOB
toevoegen aan de map VIDEO_TS. Voeg bestanden toe uit een voltooide dvd-videotitel of gebruik schrijfsoftware zoals Nero Vision om dvd-videobestanden te maken, zoals *.avi en *.mpg.
Daar ik bij het zoeken naar het bestand, alleen naar bup, vob of ifo bestanden kan zoeken, heeft het ook geen zin om het als avi-bestand op te slaan.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Let op: alleen bestanden met HOOFDLETTERS en de juiste formaten zijn toegestaan.

Welke bestanden wil je precies aande dvd toevoegen? Geef de exacte namen (dus ook in hoofdletters en kleine letters)
 
Ik heb het bestand "omgecodeerd" naar een .vob-bestand. Dit staat in kleine letters. Ik kan in de lijst ook geen ander bestand in hoofdletters kiezen.
 
Je moet het bestand niet meteen naar .vob omzetten, dan sla je een stap over.. Het bestand moet eerst gencodeerd worden (naar mpeg2, DVD compliant). Daarna moet dit bestand 'geauthored' worden. In dit proces worden de .vob .ifo en .bup bestanden gemaakt. De Video_TS map die daarbij onstaat kun je invoegen in Nero. Encoderen en Authoren kan volgens mij zelfs met Pinnacle Studio, anders met Nero Vision en heel veel andere programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan