externe computer delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
ik heb een progje logmein , daar kan ik gewoon mijn andere pc mee overnemen bestanden van mijn pc naar het bv bureuablad slepen maar vooral ongezien mee kijken wat mijn kids op de pc uitspoken als ik er niet bij ben , vooral dit laatste is heel interesant

maar logmein werkt via een server en dat wil ik niet ik had graag een gelijkaardig progje dat gewoon binnen mijn netwerk aangesloten aan men router dus hetzelfde doet, met logmein kan je inloggen vanaf heel de weereld ik wil gewoon als ik binnen zit achter mijn pc meekijken wat men kids doen

alvast bedankt hopelijk kennen jullie zo programatje ( als het gratis is nog beter :rolleyes: )
 
- Remote Desktop Spy 3.1 (virusscanner denkt dat het een virus is tijdens installeren services)
- Multi Screen Remote Desktop Pro 3.2.3.08
- Remote Desktop Control 1.0
- Apple Remote Desktop 3.2


http://www.quirex.nl/nl/klikspaan.php
Deze is als het goed is gratis met uitleg hoe te gebruiken.
Denk dat, dat nog de beste keuze is.

andere soorten programma's:
activity logger

Kinderen controleren op afstand: toch internet:
http://www.microsoft.com/netherland...ication_keeptabsonyourkidswithtechnology.mspx

msn:
stel bij msn in dat hun gesprekken opgeslagen worden op een specifieke plaats waar ze het niet verwachten...Program Files/internet explorer/extra ofzo.
Dit wordt niet weergeven tijdens de gesprekken dat het opgeslagen word.


resultaat;
gebruik loggers om alles vast te leggen met wat ze doen. Mocht er nou echt iets zijn heb je bewijs.
gebruik remote spy om het zelf te zien.
verwijder pictogrammen die ernaar verwijzen. Stel desnoods een paswoord in voor de programma's zodat het niet te omzeilen valt op de makkelijke manier.
Kinderen zijn slimmer dan je denkt met internet.
 
Dat kan met Ultra Vnc (en dan geen wachtwoord instellen) het enige waaraan je kunt zien dat er mee gekeken wordt is een oogje in de taakbalk dat van kleur veranderd, maar dat valt niet echt op (tenminste, bij mijn vrouw niet :p )
 
thanks voor jullie snelle reactie ik ga proberen welke het beste werkt voor me :thumb:
 
Ultra Vnc lijkt me zeer interesant alleen ik begrijp de instellingen niet heb het op men beide pc's geinstalleerd (vista) maar lukt me niet om verbinding te maken laat staan dat ik begrijp hoe de instellingen zetten zodat de kids niet zien dat ik even mee kijk

:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan