processen verwijderen/stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.overkamp

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
366
Beste mensen,
ik heb een pc met vista.
Hier draaien +/- 63 processen en het fysiek geheugen is +/- 41%

Nu heb ik een programma autoruns. (geweldig programma)
Hier kan je de processen bekijken en eventueel uitschakelen.

Nu wil ik weten wat ik nogmeer uit kan zetten.
Ik heb al een optie Hide microsoft entries gebruikt, dan verbergt het programma de essentiele items voor het opstarten.

Ik kan niet zo veel uitvoeren met het programma, dus ik heb het opgeslagen als een txt file en daarna er een xls file van gemaakt.
Wie kan me vertellen wat ik nog meer kan uitschakelen?

Groetjes,
mirjam
 

Bijlagen

  • AutoRuns11-02-09.txt
    13,4 KB · Weergaven: 486
  • AutoRuns11-02-09.xls
    13,5 KB · Weergaven: 29
Het txt-bestand kan ik wel openen maar vind ik nogal onoverzichtelijk...

zou je dus geen screenshot kunnen nemen?

Je excel bestand kan ik door 1 of andere reden niet openen(iets met macro's) maar ik ben ook niet gewend om met excel te werken
 
Printscreen is in 3 delen.
Wat niet aangevinkt staat, start ook niet op.
Ik hoop dat je er uit komt.
 

Bijlagen

  • Klembord01.jpg
    Klembord01.jpg
    117 KB · Weergaven: 29
  • Klembord02.jpg
    Klembord02.jpg
    117,6 KB · Weergaven: 31
  • Klembord03.jpg
    Klembord03.jpg
    118,5 KB · Weergaven: 54
je superantispyware start op, je spybot search & destroy ook, je hebt die allemaal niet nodig of toch zeker niet allebei. (+ ik zie dat je ook nog malwarebytes opstart)
En ik veronderstel dat je Norton hebt als antivirus?

Ikzelf start alleen avg op, verder geen ander antivirus of anti-spyware programma's...
Dat is ook niet echt nodig, ik scan gewoon elke maand ongeveer eens met antispyware programma's maar deze vinden nooit iets dus...

verder zag ik ook nog nerobackup zien staan, bij mij start deze ook niet meer op tijdens het opstarten

Ik gebruik eigenlijk msconfig en hijackthis om overbodige opstartitems uit te schakelen, ik ken dus autoruns eigenlijk niet echt maar het lijkt mij een zeer uitgebreid overzicht...
Een beetje té uitgebreid volgens mij omdat er toch nog wel een aantal vrij noodzakelijke dingen tussen staan om windows goed te laten draaien veronderstel ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan