Alles is weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lizeee

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Berichten
37
Vanmiddag zat ik normaal op mijn pc, daarna sloot ik hem af omdat hij een update van Windows moest doen (dat zie je zo in het startmenu) en toen ik hem net aandeed, was alles verdwenen!
Mijn afbeeldingen leeg, mijn documenten leeg, alles was weg!
Ook alle favorieten van internet waren verdwenen, gewoon alles is weg!
Het enige wat er nog op staat zijn de programmas die er standaard opzitten en die ik zelf geinstalleerd had, voor de rest is er niks meer, ook geen muziek, niks.
Wat is dit? Is er een manier om mijn bestanden terug te halen? Er zaten namelijk best belangrijke bestanden bij (ik heb natuurlijk wel backups maar niet van alles)

Lize
 
waarschijnlijk zit je nu op de administrator account.

ik zou even in de harde schijf C:gebruikers zoeken naar jouw oude gebruikersnaam en daarvandaan je bestanden kopieren.

of proberen op je normale gebruikersaccount te komen.
 
waarschijnlijk zit je nu op de administrator account.

ik zou even in de harde schijf C:gebruikers zoeken naar jouw oude gebruikersnaam en daarvandaan je bestanden kopieren.

of proberen op je normale gebruikersaccount te komen.

Oh mijn god BEDANKT ik dacht echt dat ik alles kwijt was :O
ik ben ook echt zo dom he xD
 
een betere oplossing is natuurlijk weer om in te loggen op je echte gebruikersnaam
 
Jaa ik heb dus hetzelfde probleem, maar de bestanden staan ook niet op C, gebruikers, Ronald (mijn normale account waar ik altijd op zit).. Alles is weg in de mappen Afbeeldingen, Muziek, Downloads en Video's.

Ik heb ruim 20 gb aan muziek er op staan (gelukkig ook een back-up), maar vreemd genoeg heb ik niet opeens 20 gb meer vrije schijfruimte. Dit heb ik trouwens voor het eerst, zet net m'n laptopje aan en opeens alles weg, gisteravond alleen een scan gedaan met NOD32 en Advanced systemcare pro, geen rare dingen gevonden.. :confused:
Iemand enig idee?
 
Ik ben ingelogd als Ronald, dat is mijn standaard account en heeft administrator rechten.
Het gaat trouwens om een vista home premium machine.

Edit: gebruikersaccount beheer is uitgeschakeld
 
dan is dat een ander probleem als die van de TS, ik zou als ik jouw was even een apart topic openen.

heb je al geprobeerd te zoeken?

op een afbeelding waar je de naam nog van weet ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan