Ik wil 1 mail aan ca. 400 e-mail adressen tegelijk versturen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margovree

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
6
Allen,

Ik heb windows mail en moet regelmatig één mail aan ons gehele ledenbestand versturen. Nu krijg ik iedere keer een foutmelding als ik aan teveel e-mail adressen tegelijk wil versturen.
Kan ik ergens instellen dat dit kan??

groet,
Margo
 
Vermoedelijk de provider die het ingesteld heeft ivm met spam.
 
Elke mailserver heeft een ingesteld limiet. Dus ook die van je provider.

Het makkelijkste is een gewoon een 4 of 8tal mailtjes te maken. Dan heb je 100 of 50 adressen per mail.
Overigens zorg er wel voor dat je niet de mailadressen in de AAN zet maar in de BCC.

Je kunt ook gebruik maken van een progamma als Group Mail deze kan een adressenlijst en een mail samenvoegen zoals je kunt met afdruk samenvoegen in Word.
Vervolgens kan het programma ook 400 afzonderlijke mailtjes genereren en versturen.
En middels instellingen kun je ervoor zorgen dat je wat pauzes inbouwt dat de provider (of blacklists) niet denkt dat je aan het spammen bent.

In het kader van spam is het ook aan te raden je provider in te lichten dat je zoveel mailtjes (adressen) wilt versturen.


Verder als je dit vaker wilt doen zou je ook een webdesigner kunnen vragen om een webpagina te maken met de functionaliteit om mailings te versturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan