kan de toepassing niet juist initialiseren (0x0000005)

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
502
Ik krijg sinds kort de volgende foutmelding bij zo'n beetje alle programma's die ik opstart, (nadat windows een paar keer achter elkaar niet goed is afgesloten, de programma's die er al op stonden voor dat dat gebeurde werken nog wel)

"kan de toepassing niet juist initialiseren (0x0000005) klik op ok om de toepassing te beeindigen."

Ik krijg bij het opstarten nu ook standaard deze melding bij een zogenaamd programma dat ccapp heet.

Kan iemand mij helpen aan een oplossing hiervoor ? , voor mijn werk is het van belang dat ik bepaalde programma's kan installeren en gebruiken

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • Foutmelding.JPG
    Foutmelding.JPG
    12,6 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
De oplossing staat daar niet, mijn probleem is niet dat ccapp niet reageerd

Mijn probleem heeft niet zozeer iets te maken met ccapp maar met de bovengenoemde foutmelding (0x0000005) die ik krijg bij elk programma dat ik installeerde en probeerde te starten vanaf het moment dat mijn computer 2 keer achter elkaar niet goed was afgesloten
 
Heb je al 's HijackThis gedraaid,Ccleaner,Spybot,Mbam e.d. Tempmap legen,prefetchmap legen,kortom alles uit de kast halen.Heb al meerdere keren problemen opgelost door C:\Windows\Prefetch-CTRL-A Delete Enter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan