AVI naar IPOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapunt

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
1.287
Hallo,

Ik heb allemaal films gedownload voor mijn ipod touch, het zijn allemaal .avi films. Maar met welk programmaatje kan ik het goed omzetten dat ik zeker weet dat het werkt want ik heb verschillende programma's gebruikt nu omdat sommige niet werkte enz. Dus weten jullie een programmaatje waarvan ik dan zeker weet dat het goed gaat en naar welk formaat ik het dan moet omzetten.
 
dapunt,

Heb je het al met ConvertXtoDvd geprobeerd?
 
dapunt,

Sorry maar ik heb me vergist.
Het moet niet ConvertXtoDvd zijn maar DVDFab, die kan omzetten naar Ipot.
 
Heb ik gebruikt, maar werkte volgens mij niet goed.
 
en naar welk formaat ik het dan moet omzetten.
dat staat natuurlijk ook in het boekje, maar op de site staat

apple zei:
Video
Ondersteuning voor aansluiting composite-videokabel (480p en 576p)
H.264-video tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; H.264-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Baseline Profile tot niveau 3.0 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; MPEG-4-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden

ik zou dan voor 264 gaan, XviD4PSP is een mooi progje
 
mpeg_streamclip

Mpeg_streamclip, prima gratis programma met daarin ook een aantal standaard convert settings (ipod, iphone etc).
 
Laatst bewerkt:
volgens mij als je die film kopieert naar iTunes vraagt hij vanzelf of je de film wil converteren (denk ik. dat is ook zo met muziek (.wma bijvoorbeeld))
 
Ik gebruik het programma Vio VideoConverter.
Dat werkt tot nu toe nog steeds goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan