blokkade van internet sites halen, hoe??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjefke29

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
23
Hallo,
Ik heb een vraag hoe je blokkades van internet site's kan halen,
het is namelijk een beschemt netwerk en je kunt niet in configratie scherm en verschillende site's

Weet iemand hoe ik toch kan aan passen?
Groetjes Ron!
 
Aan de systeembeheerder vragen. Het zal niet voor niets afgeschermd zijn.
 
Dan nog zul je naar de systeembeheerder moeten gaan. Deze weet hoe het één en ander ingesteld is.
 
Dan nog zul je naar de systeembeheerder moeten gaan. Deze weet hoe het één en ander ingesteld is.

Zijn we geweest, hij zegt,,
Ik kan het wel er afgaan halen, maar dan gaan jullie alleen maar op die site's zitten en dan blijven jullie vragen of ik meerdere sites wil unlocken,

Larie koek, dat hij dan direct zegt dat hij geen zin heeft ofzo :mad:
 
Gelijk heeft ie wel. De systeembeheerder zal dan sites aan de "trusted sites" moeten toevoegen. Als hij namelijk het internet vrij gaat geven (ook afhankelijk van het beleid voor het netwerk) gaat iedereen van alles en nog wat doen. Gevolg het netwerk geeft storingen.
 
Gelijk heeft ie wel. De systeembeheerder zal dan sites aan de "trusted sites" moeten toevoegen. Als hij namelijk het internet vrij gaat geven (ook afhankelijk van het beleid voor het netwerk) gaat iedereen van alles en nog wat doen. Gevolg het netwerk geeft storingen.


Maar er moet toch wel een manier zijn om sites te unlocken, zelf surfen op school is geblokeerd,
wikipedia ook, omdat blijkbaar kindere informatie zijn opzoeken over sex enz enz,

Dat is toch wel erg overdreven
 
Overdreven is het niet, als je de achterliggende gedachten goed begrijpt. Een systeem beheerder zit niet te wachten om storingen op te lossen, die door verkeerd gebruik ontstaan zijn.

De blokkering zal op server niveau ingesteld zijn, hier kom je niet makkelijk bij.
 
Overdreven is het niet, als je de achterliggende gedachten goed begrijpt. Een systeem beheerder zit niet te wachten om storingen op te lossen, die door verkeerd gebruik ontstaan zijn.

De blokkering zal op server niveau ingesteld zijn, hier kom je niet makkelijk bij.

Zeg gewoon een manier/oplossing verplaats wat te discussieren met me, dat schiet niks op als ik eerlijk mag zijn.
Er moet gewoon een zwak puntje zitten in het netwerk, dat weet ik gewoon!
 
Neen er is geen zwak puntje. Alleen de systeembeheerder kan iets veranderen
 
Inderdaad, de systeembeheerder is in dit geval de persoon om heen te gaan. Zegt deze nee, dan houdt het gewoon op. Als zelfs de leraar er een probleem mee heeft (weet niet of ik dat moet geloven) dan zou hij het eens moeten vragen.

Maar ik denk niet dat je hier verder mee gaat komen.
 
als je proxy's gebruikt kun je overal in komen. je tikt gewoon het adress van de gewenste site in en je gaat er dan naar toe via de proxy.
www.007pc.info even naar beneden scrollen en dan website in vullen.

mvg,

Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan