Video_TS bestanden bewerken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fotojoy

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Berichten
5
Hallo,

Het is me eindelijk gelukt om mijn oude videobanden via Dazzle (van Pinnacle) binnen te halen op mijn laptop. Alleen nu maakt hij er Video_TS bestanden van. En ik wil zo graag de beelden eerst nog wat bewerken d.m.v. scenes maken en knippen, titel erbij en dan pas op dvd branden. Maar in geen enkel videobewerkingsprogramma wat ik heb (pinnacle, Magix, windows movie maker) herkent die Video_TS bestanden. Hoe kan ik nu toch die bestanden bewerken? Heeft iemand raad?
 
Met Magix Video deluxe kun je zeker wel dit soort bestanden inlezen! Je kunt ze rechtstreeks het programma importeren. Kopieer anders eerst je bestanden naar je harde schijf, open Video deluxe, ga naar de tweede tab "bewerken", zoek de bestanden op die je wilt gebruiken en versleep ze op de tijdlijn. Het gaat dan wel niet zo snel als vanaf een DV signaal maar werkt zeker!
 
Ga ik dat nog eens proberen. Ik heb wel Magix 2005 de Luxe, is dat geen probleem?
 
Uit mijn hoofd kan 2005 het nog niet, maar weet dat niet zeker. Ik zou zeker upgraden voor weinig naar de huidige versie. je gaat er enorm op voor uit.
 
upgraden? dus niet een nieuwe versie kopen bedoel je?
via site ofzo?
 
Als je een oude versie hebt zul je die opnieuw moeten aanschaffen maar Magix gaat hier soepel meer om. Bel ze en vraag of ze nog een speciale aktie hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan