Modem doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Berichten
192
Sinds dat we verhuist zijn en een netwerkbeheerder hier het netwerk heeft geinstalleerd doet de modem vreemd.
Soms valt internet ineens weg terwijl mijn pc niets aangeeft van een verloren netwerk ofzo.
Als ik vervolgens de modem uitzet door de stekker te verwijderen en vervolgens hem weer opnieuw opstart en ook mijn pc opnieuw opstart dan doet internet het weer.
Hoe kan dit vraag ik me af.
Wordt misschien de modem te warm aangezien de meterkast nogal warm is doordat er verwarmingsbuizen doorheen lopen of is het een ander probleem?
 
Sinds dat we verhuist zijn en een netwerkbeheerder hier het netwerk heeft geinstalleerd doet de modem vreemd.
Soms valt internet ineens weg terwijl mijn pc niets aangeeft van een verloren netwerk ofzo.
Als ik vervolgens de modem uitzet door de stekker te verwijderen en vervolgens hem weer opnieuw opstart en ook mijn pc opnieuw opstart dan doet internet het weer.
Hoe kan dit vraag ik me af.
Wordt misschien de modem te warm aangezien de meterkast nogal warm is doordat er verwarmingsbuizen doorheen lopen of is het een ander probleem?

Gaat het om een draadloos of bekabeld internetverbinding?
Heb je haperingen bij het downloaden toevallig of langzaam opstarten van webpagina's?
Wat voor modem heeft u? Welk besturingssysteem?
Als u hier even antwoord op wilt geven hebben we iets meer informatie.
 
Het gaat om een bekabeld netwerk.
Haperingen heb ik niet, alleen msn valt uit en hij kan geen webpagina's meer vinden.
Modem is van ziggo. Een groene modem. Meer weet ik er ook niet echt van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan