HP printer draadloos ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopijo

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
10
Hoi ik ben jopoli en ben al 3 dagen bezig met het beslissen welke printer ik moet kopen.
Het wordt waarschijnlijk wel weer een HP, mijn vraag is kan je zomaar een draadloos ( Wiffi ? )
apparaat neerzetten en doet die het dan ook? ik heb geen idee. wie kan mij dat vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan. De HP Photosmart C4380 is eentje die je op je wifi netwerk kan aansluiten. Ik heb hem zelf ook. Als je eenmaal de drivers allemaal geìnstaleerd hebt en alles goed ingesteld werkt het perfect. De snelheid is prima en de enige kabel die je hebt is de stroom kabel. Het instellen had bij mij wel wat haken en ogen maar daar is zeker uit te komen. Als je geen zin hebt in kabels en je hebt wat geduld dan zou ik het doen
 
een a techneut

Bedankt alvast voor je reactie. Wat je schrijft is mij duidelijk maar.........en dat had ik tussen( Wiffi ? ) gezet..... wat is dat en moet ik dat apart kopen....of heb ik dat ergens???
Vertel me het a.u.b. zodat ik weet wat ik moet doen! ik heb echt geen I.D. gr.j.
 
Als je van deze printer gebruik wilt kunnen maken, heb je een draadloos netwerk nodig. Als je een draadloze router of modem hebt, dan kan je draadloos. Als je die niet hebt gaat het hele verhaal niet op. Als je een laptop hebt en je hebt er geen kabel tussen maar wel internet, dan is de kans je dat je een wifi netwerk hebt nogal groot (behalve als je op het netwerk van je buren zit).
 
HP Draadloos

Alvast bedankt voor de uitleg ik ga hier eens verder naar kijken en informeren wat voor soort modem of router ik heb. Ik ga de KPN bellen want die hebben het hele spul geinstaleerd. bedankt voor zover gr j.
 
Vervolg Hp Draadloos

Ik heb een KPN experian box, dat heb ik zelf ondervonden. Kan ik nu een draadloos printerapp. neer zetten en doet doe het dan ook.Bij de KPN hebben ze het draadloos even uitgezet ( Omgezet ) maar dat kunnen ze zo weer veranderen. Ze hebben dat gedaan omdat we nog geen laptop hebben. Maar nu moet ik wel eerst een printer en het zou fijn zijn als die draadloos zou kunnen. Ik kan wel wat draden missen achter mijn buro.
Maar even kort: kan een Draadloos printerapp draaien met KPN Experian Box ? gr.j.
 
Ja, dat kan. Je hebt geen laptop nodig. Het is mogelijk om je printer draadloos te krijgen. Als je experiabox eenmaal draadloos is kan je printer daar gebruik van maken
 
Blij

:thumb:Dank voor je uitleg, ik ga er mee aan de gang. Gr. j.
 
Ik heb hem.

Hallo ik was het even vergeten omdat ik het ..............had.!
Maar ik heb er een en wel de HP Officejet J6410 All-in-one. Het is nog even zoeken hoe alles werkt, maar daar kom ik wel uit. Ik heb hem nog aangesloten op het net( dus met een stekker) het draadloossysteem moet ik nog eens mee aan de gang. Het was voor mij belangrijk dat hij het deed. Ik was n.l. al een beetje op achter met mijn administratie. Maar buiten alles om bedankt voor de reacties. En ik ben blij met deze machine. Gr.J.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan