Hotmail / Live adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
381
Hallo,
Kan iemand mij vertellen als ik mijn @Hotmail emailaccount om laat zetten naar een @Live.nl
account, email aan mijn @Hotmail adres ook nog binnenkomt op mijn @Live account ?

In het kort, blijft het oude Hotmail adres ook bestaan ?

Alvast bedankt,

Jaap.
 
Denk niet dat Hotmail verdwijnt. Ondanks dat Microsoft er Live van heeft gemaakt..

Het binnenhalen van je Hotmail -> Live doe je als volgt:

Hotmail.com -> even inloggen op je Live account -> Opties -> Meer opties -> Email verzenden of ontvangen van andere accounts -> Klik dan op " Een account toevoegen als verzendadres * Type daar in het email adres van je Live adres.

Dan word als het goed is automatisch je mail doorgestuurt naar je live adres. Dus niet meer naar je Hotmail.
 
Wist ik niet dat dat ook bij Microsoft kon, ik zie trouwens dat het alleen met microsoft adressen kan in tegenstelling tot bij Gmail, maar goed, hoeft in dit geval ook niet.

Dus het Hotmail adres zal ook wel blijven bestaan wanneer je er een Live.nl adres van maakt ?
Er zal alleen wel om de zoveel tijd ingelogd moeten worden denk ik om het niet te laten verdwijnen.

Bedankt zover,

Jaap.
 
Of het verdwijnt weet ik niks van, en inderdaad binnen 30 dagen even inloggen anders word ie automatisch verwijdert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan