foto's in dredubbel

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Op mijn Sony Vaio laat ik regelmatig foto's vanuit fototoestellen naar Windows Fotogalerie en Picture Project. Dat ging enige tijd goed, maar nu blijkt tot mijn verbazing dat elke foto er twee of drie keer op staat. Weet iemand hoe dat komt? Virus? En wat kan ik doen? Bestaat er een programma om dubbele foto's en/of dubbele bestanden te verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
hebben die bestanden dan exact dezelfde naam of...? of juist heel verschillend qua naam?
 
foto's in driedubbel

Het gaat hem vooral om de foto's. Die verschijnen met telkens drie dezelfde foto's naast mekaar...
 
ja, met de bestanden bedoelde ik de foto's hé ;)

maar ik denk dat je met glary utilities naar dezelfde bestanden kan gaan zoeken om deze dan te verwijderen :thumb:
 
foto's driedbbel

alvast bedankt, ik ga op zoek naar het programma. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
 
Zou het kunnen dat de foto's door verschillende programma's automatisch worden geïmporteerd? Door Windows maar ook door het programma van Nikon en door Adobe waardoor ze telkens twee of drie keer met dezelfde data in "Mijn afbeeldingen" terecht komen?
 
dat zou inderdaad een mogenlijkheid kunnen zijn als diezelfde foto's nog allemaal in je foto's-map staan en deze dan ook altijd terug worden gecopieërd naar je computer ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan