Shareaza

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
ik heb Shareaza gedownload maar het duurt ontzettend lang eer ik het gevraagde krijg. Wacht nu al een half uur en er komt nog steeds niets binnen. Doe ik iets fout?

gr. Toop
 
Poorten open gezet?
Firewall goed ingesteld?
Bron met voldoende seeders en leechers?
 
Nog makkelijker, gewoon limewire downloaden, gartis versie voldoet prima en configureerd automatischde te gebruiken poorten.

Ik heb een hele tijd terug Shareaza gebruikt en het is de ergste software ooit, lekker over naar limewire, probleem ook weg ;)
 
Nog makkelijker, gewoon limewire downloaden, gartis versie voldoet prima en configureerd automatischde te gebruiken poorten.

Ik heb een hele tijd terug Shareaza gebruikt en het is de ergste software ooit, lekker over naar limewire, probleem ook weg ;)

Ik had op mijn vorige PC ook Limewire en dat was inderdaad prima maar als ik hem nu download krijg moet ik allemaal dingen in gaan vullen over jpg enz. 2 vakken die ik in moet vullen en daar snap ik niets van. Heb ik ook nooit eerder gedaan.

gr.Toop
 
Ik had op mijn vorige PC ook Limewire en dat was inderdaad prima maar als ik hem nu download krijg moet ik allemaal dingen in gaan vullen over jpg enz. 2 vakken die ik in moet vullen en daar snap ik niets van. Heb ik ook nooit eerder gedaan.

gr.Toop

Welnee joop, dit kan je gewoon negeren, limewire gewoon installeren en in het menutje links selecteren wat je zoekt.

Wil je muziek dan klik je op muziek, en wil je een afbeelding dan klik je op afbeelding titel invullen en je bent klaar, het optiemenu kan je gewoon weglaten limewire doet alles zelf
 
Misschien alleen wel handig om toch zelf in te stellen welke map je wilt delen, anders staat je hele hebben en houwen open en bloot op internet!!!!
 
Welnee joop, dit kan je gewoon negeren, limewire gewoon installeren en in het menutje links selecteren wat je zoekt.

Wil je muziek dan klik je op muziek, en wil je een afbeelding dan klik je op afbeelding titel invullen en je bent klaar, het optiemenu kan je gewoon weglaten limewire doet alles zelf

Dank je wel. Ga aan de slag.

gr. Toop
 
Misschien alleen wel handig om toch zelf in te stellen welke map je wilt delen, anders staat je hele hebben en houwen open en bloot op internet!!!!

En dat willen we niet. Dank je wel. Zal ik doen.

gr. Toop[
 
Welnee joop, dit kan je gewoon negeren, limewire gewoon installeren en in het menutje links selecteren wat je zoekt.

Wil je muziek dan klik je op muziek, en wil je een afbeelding dan klik je op afbeelding titel invullen en je bent klaar, het optiemenu kan je gewoon weglaten limewire doet alles zelf

zo werkt dat niet blijkbaar. Ik moet alles in een map opslaan en er staat al in:
C\users\Toop\Doc\Limewire\saved en als ik ga bladeren om het in de map F te zetten gaat dat niet. Eronder staat: Gedeelde map al aangevinged met hetzelfde C enz.

gr. Toop
 
Standaard deelt LimeWire de COMPLETE map documents and settings!!!!!
 
Standaard deelt LimeWire de COMPLETE map documents and settings!!!!!

kom op, iedereen weet inmiddels toch dat dit met 2 klikjes van de muis uitgezet kan worden zodat limewire helemaal NIETS meer deelt.

limewire opstarten - opties - delen: hier alles uitzetten + gedeeltelijk delen, ik ben nu op mijn werk als ik tijd heb maak ik wel een paar screens waarin ik het laat zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan