Kan je geluid meteen afspelen op je computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1985

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
37
Ik wil graag een manier om geluid uit je headset gelijk af te spelen op je computer (windows xp)
Als ik dan muziek maak op een feest dan kan ik iets zeggen door een headset zonder het eerst te moeten opnemen
Alvast bedankt:thumb:
 
Dat kan zeker.

Selecteer bij de volumeregeling dat je ook "Microfoon" ziet. In XP: Start--> Configuratiescherm--> Geluiden en Audio --> Knop Geavanceerd--> Opties--> Eigenschappen --> Vinkje aanzetten bij Microfoon --> OK
(Of als je het luidspreker-icoontje in je taalkbalk hebt staan, daarop dubbel klikken --> opties --> Eigenschappen)
Haal dan het vinkje "Dempen" weg bij de microfoon, effe de schuifregelaar goed afstellen en klaar....
 
Het is mij gelukt om het gelijd via mijn microfoontje het gelijk af te laten spelen
Alleen als ik mijn headset aansluit komt het geluid wat ik normaal uit de boxen van mijn computer hoor nu uit mijn headset. Kan je zorgen dat je geluid inspreekt en dat het dan uit de boxen van de computer komt
 
Het is mij gelukt om het gelijd via mijn microfoontje het gelijk af te laten spelen
Alleen als ik mijn headset aansluit komt het geluid wat ik normaal uit de boxen van mijn computer hoor nu uit mijn headset. Kan je zorgen dat je geluid inspreekt en dat het dan uit de boxen van de computer komt


Ook dat kan...Alleen het stekkertje van de headset-micro aansluiten. En niet die van de speakertjes in de headset. Of je gebruikt een losse microfoon aansluiten.
 
Mij headset is een usb headset dus ik kan wijnig aan de kabels veranderen
maar ik kom er zo wel uit
:thumb:
 
je kunt je afspeel en opname apparaat selecteren in configuratie scherm.

configuratiescherm>geluiden en audioapparaten> tabblad audio>bij afspelen van geluid: je geluidskaart selecteren; bij opname apparaat je headset selecteren.

als het goed is moet je nu het af te spelen geluid via de boxen horen en je micro via je headset binnen komen.

Met vriendelijke groet,

Tinjo Klein Severt
 
je kunt je afspeel en opname apparaat selecteren in configuratie scherm.

configuratiescherm>geluiden en audioapparaten> tabblad audio>bij afspelen van geluid: je geluidskaart selecteren; bij opname apparaat je headset selecteren.

als het goed is moet je nu het af te spelen geluid via de boxen horen en je micro via je headset binnen komen.

Met vriendelijke groet,

Tinjo Klein Severt

Ik heb ingesteld zoals je het zei maar het geluid speelt nog steeds niet af vanuit mijn microfoon rechtstreeks in uit mijn boxen
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan