Foto's op cd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
79
Hallo Forum;
als ik mijn digitale foto's op een cd zet worden ze zeer slecht van kwaliteit.
Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?.
Ik gebruik een kodak camera EasySare type C530
Als ik de foto's op mijn pc zet en ze dan bekijk zijn ze wel goed van kwaliteit.
Ik zet de foto's over naar een cd met Nero vision 7 maar dan is de kwaliteit van de foto's op de cd zeer slecht.
:eek:Tinkelbel
 
Het zit zo,

Als je foto's als data bestand op een CD, DVD, Stick, Harde schijf zet is er geen verschil in kwaliteit.
Maar niet alle DVD spelers kunnen overweg met die foto.jpg bestanden.

- VCD of VideoCD werd vroeger gebruikt, en bij heel oude tv's zie je het verschil nauwelijks

Om een goede kwaliteit te hebben moet je van je foto's een film bestand maken met bvb Nero en op DVD branden ipv een CD, Zelf gebruik ik Proshow Producer. (http://www.photodex.com/).

Rizze
 
Het zit zo,

Als je foto's als data bestand op een CD, DVD, Stick, Harde schijf zet is er geen verschil in kwaliteit.
Maar niet alle DVD spelers kunnen overweg met die foto.jpg bestanden.

- VCD of VideoCD werd vroeger gebruikt, en bij heel oude tv's zie je het verschil nauwelijks

Om een goede kwaliteit te hebben moet je van je foto's een film bestand maken met bvb Nero en op DVD branden ipv een CD, Zelf gebruik ik Proshow Producer. (http://www.photodex.com/).

Rizze
Ik had van de foto's een filmbestand gemaakt met Nero maar ik heb het op een cd gebrand. Ik ga het proberen nogmaals te doen maar dan op een dvd.
Bedankt laat nog wel weten of het is gelukt.
Tinkelbel
 
Ik had van de foto's een filmbestand gemaakt met Nero maar ik heb het op een cd gebrand. Ik ga het proberen nogmaals te doen maar dan op een dvd.
Bedankt laat nog wel weten of het is gelukt.
Tinkelbel

Hai;
Het is gelukt de foto's staan op een dvd en zijn heel scherp.
Nogmaals bedank voor je uitleg.
Tinkelbel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan