Problemen met branden DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordon180

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
36
Ik heb een vreemd probleem bij het branden van een DVD, even kort wat er misging.

Ik brand de laatste tijd films op Nashua DVD+R 4.7/ 16x 120min schijfjes en dit werkte prima. Omdat mijn schijfjes op waren had ik van iemand een schijfje geleend zodat ik toch een film kon branden maar toen ik dat schijfje gebruikte gaf Nero een foutmelding, het schijfje wat ik toen gebruikte was een Imation DVD+R 4.7/16x 2uur.

Het enigste verschil wat ik qua gegevens op beide schijfjes zie staan is dat de ene 120 minuten heeft en de andere 2 uur, maar het lijkt me niet dat hier hieraan kan liggen?
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn want ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een nieuwe spindel DVD's bestellen maar ben bang dat ik dadelijk net eentje bestel waarbij het branden ook misgaat.

Iemand die me kan helpen?
 
Wat was de foutmelding die nero gaf? En was de schijf niet beschadigd?
 
Ik weet eerlijkgezegd niet meer precies wat de foutmelding was, ik kreeg een bericht dat het branden mislukt was en heb deze weggeklikt. Ik neem aan dat het aan het schijfje ligt want als ik 50x een dvd brand met een Nashua DVD en dan 1x met Imation en hij geeft problemen is het heel toevallig als het niet aan de DVD ligt, ik zal even kijken of ik de foutmelding kan vinden.

Als ik deze niet kan vinden weet iemand wat het kan zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan