Films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
791
weet iemand een programma of eeen website waar ik gratis films kan downloaden en het liefst zonder kans op virussen?
Luck7
 
of nederlandse torrent private zijn altijd goed, die zijn gratis en downloaden ook met hoge snelheid omdat daar delen verplicht is, en er zijn nooit virussen. Maar ik mag geen link geven van een nederlandse download site.
 
Laatst bewerkt:
of nederlandse torrent private zijn altijd goed, die zijn gratis en downloaden ook met hoge snelheid omdat daar delen verplicht is, en er zijn nooit virussen. Maar ik mag geen link geven van een nederlandse download site.

SIMS ik heb je een prive bericht gestuurd ,kijk je even??:thumb:
 
gelezen maar ik kan helaas geen berichtjes sturen, een andere oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Maar allemaal zo ingewikkeld, ik heb ooit 1 keer meegemaakt


mijn email trouwens:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar allemaal zo ingewikkeld, ik heb ooit 1 keer meegemaakt


mijn email trouwens]

Ingewikkeld???
Wat is het verschil met torrents dan??
Bij torrents klik je op de torrent file en opent je downloadprogramma
Bij nieuwsgroepen klik je op de nzb file en opent je downloadprogramma

Alleen ben je vele malen sneller met Nieuwsgroepen dus snap het probleem niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar je moet toch op andere sites zoeken toch of heb ik verkeerd en alles goed instellen en nadeel kost geld ook al is het weinig, met deze torrent sites heb je hem ook zo die 3 uur verschil boeit mij niet echt zoveel.
 
Om torrents te downloaden moet je 1x je download programma goed instellen.
Voor nieuwsgroepen ook.

Torrent files moet je zoeken op illegale sites
NZB files (voor nieuwsgroepen) op normale sites

Veel providers hebben eigen gratis nieuwsgroepen!

En over virussen gesproken: op Nieuwsgroepen echt vele malen minder dan bij torrents!!!!

En niet 1 of 2 keer sneller, maar downloaden op je maximale internet snelheid!
 
oke dat kan best inderdaad, maar ik heb nog nooit utorrent ingesteld, maarja bij nzb maak ook eigenlijk nie uit want is maar 1 keer. Utorrent heb ik alleen poorten 1 keer gedaan

En over virussen dat is echt onzin ik download bij verschillende nederlandse sites en nog nooit een virus binnen gehad terwijl ik veel download (software, dvd's)
 
Dit gaat de verkeerde kant op. Tips over illegaal downloaden geven we hier niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan