Filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbie

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
72
Ik ga binnenkort een filmpje monteren en nu moet ik een intro maken. Ik wil een uitgebreider programma dan windows movie maker. Ik heb al pinnacle studio geprobeerd maar die doet het niet en adobe creative suit doet het ook niet.

Weet iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt,

Melanie
 
Dag Melanie,

Ik neem aan dat je dan Windows gebruikt?

Het is jammer dat je creative suite niet werkt want Adobe Premiere Pro (zit geloof ik in CS4 premium) is een prima montage programma, maar misschien dat je die nog ergens los vandaan kunt halen en proberen.

Als Premiere niet lukt kan je Sony Vegas of Magix Movie Maker eens proberen.

Je zou ook Avid kunnen proberen maar dat raad ik je af als je een kort of simpel filmpje wil gaan monteren want Avid is ten opzichte van andere montageprogramma's een stuk uitgebreider en ingewikkelder omdat Avid meer vanuit de ICT is bedacht en niet vanuit de consument.

Als je Avid wilt gebruiken kan je het beste XP draaien.

- Ricardo
 
Dag Melanie,

Ik neem aan dat je dan Windows gebruikt?

Het is jammer dat je creative suite niet werkt want Adobe Premiere Pro (zit geloof ik in CS4 premium) is een prima montage programma, maar misschien dat je die nog ergens los vandaan kunt halen en proberen.

Als Premiere niet lukt kan je Sony Vegas of Magix Movie Maker eens proberen.

Je zou ook Avid kunnen proberen maar dat raad ik je af als je een kort of simpel filmpje wil gaan monteren want Avid is ten opzichte van andere montageprogramma's een stuk uitgebreider en ingewikkelder omdat Avid meer vanuit de ICT is bedacht en niet vanuit de consument.

Als je Avid wilt gebruiken kan je het beste XP draaien.

- Ricardo

Hallo,

Werkt Avid ook op vista?
 
Avid Media Composer 3.0 werkt bij mij wel op Vista. Volgens meerdere forums kan dat niet maar het werkt prima!, eerdere versies dan 3.0 gaan zowiezo niet werken op Vista, maar je kan Media Composer 3.0 proberen.
 
Ik heb al pinnacle studio geprobeerd maar die doet het niet en adobe creative suit doet het ook niet.

doet het hele programma het niet ?? dan opnieuw instaleren, helpdesk bellen of terug naar de winkel
en geld terug vragen.

of kunnen ze een bepaald filmpje niet importeren ?? heb je de juiste codecs ??
 
Mijn tip is zeker is zeker Magix Video deluxe zoals je wellicht al meer hebt kunnen lezen op dit forum. Nedelandstalig en bommetje vol met leuke dingen voor de starter en gevorderde hobbyist. Probeer anders eens de trial-versie. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan