Afstandsbediening windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

(P)C(razy)

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
84
Ik zag laatst iemand zijn mac bedienen met de "apple remote" (kost 20 euro). Weet iemand of er zoiets bestaat voor een windows pc. Of moet je dan altijd media center hebben?
 
Ik zag laatst iemand zijn mac bedienen met de "apple remote" (kost 20 euro). Weet iemand of er zoiets bestaat voor een windows pc. Of moet je dan altijd media center hebben?


Volgens mij wel ja, maar je kan je comp ook besturen met je telefoon............(tenminste met die van mij:p) Maar als je een mac hebt kun je met die afstandsbediening ook alleen maar muziek beheren en de media center van apple openen dus dat is ook niet echt computeren, en wat je met die afstandsbeddiening kan kan dus ook met sommige telefoons........
 
Laatst bewerkt:
ik heb niet zo'n telefoon. maar de bedoeling is om filmpjes en muziek te kunnen starten van afstand. dus zo'n apple remote is top, alleen niet voor windows neem ik aan. weet iemand een goedkoop alternatief?
 
dat kan dus ook met je telefoon, bij mij heet dat mediaplayer.
 
maar dat kan toch niet met iedere telefoon? aangezien ik een motorola v3i heb, die dat waarschijnlijk niet kan..
 
kzou het niet weten , kheb een SE w810i en bij mij zit mediaplayer onder entertainment
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan