geen netwerkverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
379
Hallo,

Ik heb Vista en een nagenoeg nieuw systeem.
Daarnaast alles in een van Ziggo. Nu heb ik van veiligwonen een alarm aangeschaft.
Omdat ik op mijn (bedrade) modem een aansluiting had heb ik een sitecom bedrade modem gekocht. Het alarm heb ik geinstalleerd en werkend gehad.
Nu had ik vanmiddag kennelijk een storing via ziggo en er kwam een telefonisch vals melding. Nadien bleek dat ik de verbinding tussen computer en alarm niet meer tot stand kon brengen. De utp rechtstreeks op het kabelmodem geeft een normale internetverbinding maar bij een router ertussen geen vervinding, terwijl zichtbaar het alarm het toch zou moeten doen (zie ik aan de instellingen van de lampjes) Ook kan ik het net dan niet op en heb geen emailverbinding Kan de host pop3.quicknet.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.

Hij geeft de volgende foutmelding:
Account: 'pop3.quicknet.nl', Server: 'pop3.quicknet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?


Alvast dank

Jerry
 
probeer eerst het meest simpele...

zet pc uit
zet modem uit en router..stekker eruit

eerst modem aan ...router aan...pc aan
 
ben ook maar een beginnende pc gebruiker maaar zo staat het iig in je boekje van je router
Succes verder!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan