Local Warcraft 3 spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rensebrink

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
19
Hoi

Ik en mijn broer (soms ook nog met mijn zusje) spelen de laatste tijd Warcraft 3 over 1 netwerk met elkaar in 1 huis. De computers zijn met elkaar verbonden via de router. Maar heb gebeurd vaak dat midden in het spel iemand eruit word gegooid. Dit is natuurlijk ongelofelijk vervelend.

Hiervoor willen we een oplossing vinden. Zelf leek me het beter te werken als alle pc's direct met kabel verbonden zouden zijn. Is dit waar? En zou deze dan van ethernet aansluiting naar ethernet aansluiting moeten of allemaal de router/modem in. Of helpt dit helemaal niet en wat zou ik anders kunnen doen tegen deze lagg waardoor ene speler er steeds uitvalt na een tijdje.

Alvast bedankt:D
 
Hoi

Ik en mijn broer (soms ook nog met mijn zusje) spelen de laatste tijd Warcraft 3 over 1 netwerk met elkaar in 1 huis. De computers zijn met elkaar verbonden via de router. Maar heb gebeurd vaak dat midden in het spel iemand eruit word gegooid. Dit is natuurlijk ongelofelijk vervelend.

Hiervoor willen we een oplossing vinden. Zelf leek me het beter te werken als alle pc's direct met kabel verbonden zouden zijn. Is dit waar? En zou deze dan van ethernet aansluiting naar ethernet aansluiting moeten of allemaal de router/modem in. Of helpt dit helemaal niet en wat zou ik anders kunnen doen tegen deze lagg waardoor ene speler er steeds uitvalt na een tijdje.

Alvast bedankt:D

Ik weet niet echt een probleem. Wat ik je goegenaamd wel kan zeggen is dat werken met een router geen probleem mag zijn. Hier thuis doen wij dit al jaren met warcraft 3 frozen throne en hebben nog nooit geen problemen ondervonden.
 
Vroeger hadden wij er ook gene problemen mee. Maar sinds we het deze week weer spelen gebeurt het opeens wel:( Bijna in elk potje word iemand wel uit de game gezet binnen een uur, Je kan dus bijna nooit je gevecht helemaal afmaken. zou het een probleem kunnen zijn als iemand anders in huis nog een online spel speelt of gewoon zit te Internetten, lijk mij niet toch?
 
Het enige waarvan ik weet waardoor er iemand uit een spel gesmeten wordt, is wanneer hij te lang lagt, of wanneer er een slechte (geen) verbinding meer is met de gehoste spel.
 
Hebben een kabeltje getrokken. De 3 uur die we gespeeld hebben nog geen lagg gehad:D
 
Hopelijk blijft het goed verder werken. Veel plezier nog met het spelen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan