Filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
350
Ik vraag me af welk programma jullie mij zouden aanraden om een filmpje te maken van kills in CoD 2.
Zo simpel mogelijk liefst.

Want Windows Movie Maker snap ik niet.
Tja ben retard, kan er zelf niets aan doen :(
 
veel simpeler dan windows movie maker is er volgens mij niet. :rolleyes: maar die is ook niet zo moeilijk toch?
 
veel simpeler dan windows movie maker is er volgens mij niet. :rolleyes: maar die is ook niet zo moeilijk toch?

Het zit zo, ik speel elke dag misschien 30 minuten en gedurende die tijd laat ik Fraps al mijn moves recorden.
Dan heb ik een paar VLC files en daar knip ik dan de mooie dingen uit in WMM.
Dan heb ik die mooie dingen, en die sla ik dan op als een Project. Bijvoorbeeld finished.MSWMM
Maar als ik dan later die Finished.mswmm open, dan staat er gewoon niets in!
En nog iets, als ik die mooi stukjes eruit heb gesplit, waar zijn die dan opgeslaan? Ik kan die nooit meer terugvinden.

En hoe kan je 2 of meer projects mergen?
 
maar wat wil je nou... je wilt veel opties en toch makkelijk te begrijpen dat gaat gewoon niet :D dus of je wilt ze alleen samen kunnen voegen en knippen en opslaan (windows movie maker) of je wilt van alles kunnen doen (een ander programma)
 
maar wat wil je nou... je wilt veel opties en toch makkelijk te begrijpen dat gaat gewoon niet :D dus of je wilt ze alleen samen kunnen voegen en knippen en opslaan (windows movie maker) of je wilt van alles kunnen doen (een ander programma)

Wat ik wil is heel simpel:

- Moet kunnen projects mergen
- Moet kunnen knippen in moviefragmenten
- Moet ze dan later tesamen kunnen plakken, mss met wat effectjes en moet een liedje eronder kunnen plaatsen
 
En nog iets, aangezien de filmpjes die ik met Fraps oppakte zo ridicuul groot zijn, zoek ik een manier om ze snel kleiner te maken.
Ik dacht eerst WinRar, maar dat duurt zo'n 8 uur om ze allemaal in 1 rar te steken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan