Hoe zet ik filmpje om naar een AVI bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianne061990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2009
Berichten
3
Beste mensen,
Ik ben bezig om in Moviemaker 2.6 een leuk filmpje te maken, met muziek, foto's en filmpjes.. daar komt het probleem.
Mijn filmpjes staan als MOV. opgeslagen en mijn moviemaker opent de video niet.
Nu heb ik ook drie filmpjes die als AVI. zijn opgeslagen en die doen het WEL.
Hoe kan ik mijn andere filmpjes ook omzetten naar een AVI. bestand?
Hoop dat iemand mij kan helpen ;s
Groetjes, Marianne
 
MOV is een quicktime bestand Deze kan je omzetten in AVI op simpele wijze met het volgende progje te downloaden installeren en je kan alle formaten converteren

http://format-factory.en.softonic.com/

om het betandje om te zetten klikje op "alles naar AVI"
succes
 
ik zou het niet naar AVI converteren... Ik zou WMV kiezen. Deze ondersteund Movie Maker het beste. Het is mogelijk dat de AVI bestanden die je hebt geconverteerd het niet doen in Movie maker. Dat is meestal zo...
 
ik zou het niet naar AVI converteren... Ik zou WMV kiezen. Deze ondersteund Movie Maker het beste. Het is mogelijk dat de AVI bestanden die je hebt geconverteerd het niet doen in Movie maker. Dat is meestal zo...

en hoe zet ik het dan om naar WMV?
 
Ik heb nu geprobeert om de mijn filmpjes om te zetten, maar ik kom er niet helemaal uit.
En ik dacht dat ik hem had verrandert in WMA, maar moviemaker opent hem nog steeds niet..
 
Het WMA bestand is alleen het geluid. Je moet een WMV hebben. Maar omzetten naar AVI kan wel. Het is ook aan te raden om 1 soort videobestand in je Moviemaker-projekt te hebben. Dat zou dan het formaat kunnen zijn van de AVI's die je al gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan