ConvertXtoDVD in dvd speler geen stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn002

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een shooter in hd gedownload, die heb ik met convertxtoDVD omgezet op een dvd. Als ik hem met de pc afspeel, krijg ik het menu, ik kan kiezen, engels gesproken, en nl ondertiteld.
als ik het dan afspeel is die goed, dus met achtergrond geluid, en engels gesproken en met nl ondertiteling.
Maar als ik hem in de dvd speler afspeel heb ik alleen maar achtergrond geluid en verder niks.
Ligt dat aan de dvd speler of aan de dvd?

(misschien belangrijk het is een .mkv bestand)

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Hier heb je vast wat aan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274117

Ik heb er snel overheen gelezen en kom tot de conclusie dat je het mkv bestand eerst om moet zetten naar DivX.. Daarna kun je hem branden..

ConvertXtoDVD is trouwens een goed programma, mijn playstation 2 denk dat het een orginele dvd is igg.. ;) (niet omgebouwd maar speelt wel af:thumb:)
 
Ik ga is even kijken of ik hem om kan zetten. Maar wat raar is. Convertxtodvd maakt er zelf ook eerst dvd bestanden van. want de dvd speler leest hem wel gewoon hij speelt alleen maar 2 kanalen af, dus beeld en achtergrond geluid.
Ligt het niet aan de dvd speler??
 
zet hem om naar avi (vind ik altijd het makkelijkst) http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=295129

Als je brand kan je beter eerst kijken of je zelf niets fout heb gedaan of dat misschien de computer iets niet helemaal goed heeft gedaan en daarna pas de dvd-speler de schuld geven.. :D
Of je moet nu zeggen dat je een JVC / Harmann&Cardon dvd speler hebt.. die zijn namelijk beveiligd tegen gebrande dvd's. Maar volgens mij zou ie dan niets moeten doen.. :thumb:
 
aha:p
Dat heb ik gedaan, ik heb gekeken, op mijn pc speelt die m gewoon af, en op de laptop van mn broer ook!

:confused:
 
en kijk je dan met vlc? of echt dvd erin en dan in media center of media player fzo?
 
dan zou ik even in een andere dvd-speler kijken want dat is wel raar...
Het kan ook nog aan de instellingen liggen van de dvd-speler

Succes!:thumb:
 
Wat je kan proberen is de mkv met MKVToolnix (link) te openen, daar de audiosporen die je niet wil hebben eruit slopen (vinkje uitzetten en daarna opnieuw "muxen" ) en daarna pas naar dvd omzetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan