subtitles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha barry

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Berichten
175
hallo allemaal,

weet iemand een iets waar je subtitles kan vinden voor films
en ook hoe je deze toe moet voegen
ter info: als convert programma heb ik DVD flick

gr.
 
mogen we hier niet zeggen, maar met google kan je alles vinden typ maar is bijvoorbeeld in subtitles voor films, of ondertitel voor film en je krijgt geheid antwoord op je vraag.
 
Ja tuurlijk dat mag wel, zelf gebruik ik convertxtodvd, dit programmatje is niet gratis tenzij je hem via torrent download, weet je hoe dit moet? Zoja dan raad ik hem aan, het is met dit programmatje zo erg simpel, als je hem hebt dan leg ik het wel even uit.
 
ik heb convertxtodvd al eens gedownload maar toen kreeg ik zon vakje op het tv-scherm (na een dvd gebrand te hebben) dat ik een productsleutel moest kopen ofzoiets. daar om heb ik nu DVD flick, duurt lang maar het werkt.
weet je daar iets vanaf of waar ik ergens een handleiding kan vinden of iet dergeleijks

bvd
 
DVD Flick

Hallo, ik heb er denk veel verstand van DVD Flick ;).

Hoe brand je een Film + ondertiteling:

- Open DVD Flick
- Add Title, ( je film ) Rechts van je scherm
- Dubbel klik op de film ( Title die je net toegevoegd hebt ), dan zie je een Tab Subtitle Tracks
- Klik op die Tab, dan zie je staan Add
- Klik op Add dan zoek je het ondertitelings bestand xxxxxx.SRT die moet je hebben ;) voeg hem toe
- Dan klik je op het toegevoegde bestand dubbel klik en zie je Language: English staan verander dat in Nederlands want als je een menu hebt laat hij het zien als Engels, ipv dat het nederlands is.
- Je moet ook gewoon de rest van de instellingen instellen ;), maar in ieder geval zo zet je er ondertiteling bij met het programma DVD Flick


Nog meer vragen over het programma vraag maar raak dan ;) :thumb:

Phobix:cool:
 
Succes verder ik gebruik trouwens ondertitel.com + nlondertitels.com kweniet als ik het mag zeggen ;) anders sorry.


:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan