hulp in inkscape...

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicalsan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Berichten
299
Hey,

een vraagje ivm de werking van inkscape. En ik noem hier Inkscape omdat ik niet zou weten in welk programma ik het anders zou moeten doen.
Ik zoek dringend een manier om een lint te 'draaien'. Ik weet niet zo goed hoe het uit te leggen, dus maar meteen een site waar je kan gaan kijken naar wat ik juist bedoel: http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/trouwkaart_CR026a.html (onderaan links staat wat ik bedoel) Hier vind je bij de huwelijkskaarten, dan bij design een kaart met een roze/groene 'sluier' op. Hij bestaat uit verschillende lijnen (met verschillende diktes), die dan plots gedraaid worden en ook in spiegelbeeld verder gaan. Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Weet iemand van jullie hoe ik dat moet doen in inkscape? En als je het weet, wil je het me dan vertellen? Wel graag in duidelijke stappen, want ik ben een newbie wat inkscape betreft... Alvast bedankt voor de reacties! Voor alle duidelijkheid: ik ga niets kopiëren, wil gewoon graag zo'n lint in een bedanking gebruiken.

Groetjes, Sandra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan