MP 3 spelers worden niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
We hadden de hele tijd computerproblemen. Die lijken nu opgelost te zijn, omdat ik microsoft office op fouten moest herstellen :D maar nu worden onze MP3 spelers niet meer herkend sinds gisteravond. Ook heb ik de nieuwste Java op de computer geïnstalleerd. Het rare is dat ze wel worden opgeladen (de mijne bijvoorbeeld was helemaal leeg en nu staat het batterijtje weer op vol). Ik heb vanmorgen geprobeerd om mijn speler opnieuw te installeren, maar dat heeft niets geholpen. De spelers die we hebben zijn:

Philips GoGear SA5245 en
Zen Media Explorer 5.70.08

Het rare is: de spelers staan niet op de computer. De mijne heb ik nog nooit op de computer kunnen vinden, die van mijn dochter wel, maar als zij haar speler inplugt, dan wordt die gewoon niet herkend. Er wordt gezegd dat er geen speler aangesloten is en of we er een speler in willen stoppen.
We hebben er een USB stick op aangesloten en dat werkt gewoon. Ook hebben we een nieuw snoertje geprobeerd die op die spelers passen en dat werkt ook niet.
 
Ik heb geprobeerd om een nieuw virusscanner weer te deïnstalleren (misschien lag het daaraan), en ook heb ik de creative zen speler gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar het heeft niets geholpen. Onze spelers worden nog steeds niet herkend.
Weet niemand hier een oplossing?
 
ik heb ongeveer het zelfde probleem gehad een paar dagen terug. ga naar het deze computer icoon in het start menu en druk er met de rechter muisknop op en ga naar eigenschappen> hardware> device manager. ga naar de usb poorten en klik er op met de rechter muisknop ga naar power management de (laatste tab) en haal het vinkje weg bij de computer mag dit apparaat uitschakelen. herstart de pc als je dit hebt gedaan bij alle poorten ( werkt alleen bij de usb root hub of zoiets) en kijk of hij het dan doet.
(sorry als het niet helemaal klopt zit achter een engelse windows)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan