Foto's van DVD-RW importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DEHP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
3
Hallo,ik probeer mijn foto's vanaf een dvd-rw terug naar mijn laptop te brengen nadat ik opnieuw XP er op laten zetten heb,te veel problemen met vista.
Ik krijg ze wel in de map mijn afbeeldingen,maar niet als foto maar als bestand,dit alles wordt nl.gezien als een videobestand.
Met nero kan ik ze wel afspelen,maar ik wil ze in windows live gallery.Herkend iemand dit misschien? mvg.
 
Hoi,

Volgens mij staat er geen goede extensie achter jouw bestanden. Ik denk dat je de bestanden moet hernoemen. Als het bestand bijvoorbeeld "Foto01" is. Dan moet je het bestand hernoemen naar "Foto01.jpg". Je kunt dit met één bestand testen, als dit werkt dan zou je ze allemaal kunnen doen.

Modag
 
je schrijft dat ze op een dvd staan maar niet hoe je ze op de dvd hebt gezet.
heb je ze gewoon als data gebrand of is het echt een video dvd ??
 
foto's vanaf DVD naar pc

Beste forum leden, hoe ik mijn foto's gebrand heb weet ik niet,maar het is me duidelijk geworden dat nero er een slide show van gemaakt heeft die ik alleen maar met nero kan afspelen.Het gaat om ongeveer 450 foto's die in een videobestand zitten wat ik niet kan openen of weergeven in windows fotogalerie,nl.omdat het een videobestand is. mvg.
 
als je de dvd bekijkt (verkennen) staat er waarschijnlijk een
VIDEO_TS en een AUDIO_TS map op en in de VIDEO_TS map zitten meerdere video bestanden.
goed dan heb je een probleem als je niet meer de orginelen hebt.
je hebt van de foto's een dvd gemaakt, een dvd heeft een resolutie van 720x576
als je hier dus weer foto's uit gaat halen hebben deze ook die resolutie.

open de dvd in nero showtime >> pauzeer op een foto >> open de "pad" in de bediening >>
en klik op het foto toestelletje
1.gif
 
foto's van DVD

Hoi,pauzeren op een foto en daarna de pad openen en op het fototoestelletje klikken doet niets.bij het aanwijzen krijg ik te zien (frame vastleggen) maar kan verder niets.
Het is zo dat ik dit alles ook nog op mijn ipod heb staan,maar het lukt ook niet om deze over te zetten naar de laptop.Ik weet dat er tools beschikbaar zijn die dit kunnen doen maar heb nog geen kunnen vinden die ik gratis kan downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan