Windows moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
87
Na vele uren zwoegen is mijn filmpje af. Deze film heb ik met windows moviemaker in elkaar gezet. Nu ik de film op DVD of op de harde schijf van de computer wil branden krijg ik vrij snel tijdens het branden dat er een onverklaarbare fout is opgetreden en dat de film niet gebrand kan worden.

Wie kan me helpen om toch mijn film op dvd te krijgen. Er zit wel 20 uur in het maken van dit project. :(

Alvast bedankt!
 
Kun je het project niet eerst opslaan op de harde schijf en dan met een ander brandprogramma proberen te branden?
 
Het bestand speelt zich in moviemaker geruisloos af, maar als ik het op wat voor een manier ook probeer te verplaatsen krijg ik een foutmelding. Hoe krijg ik het complete project vanuit moviemaker naar een andere locatie om het te branden?
 
@leenmol: het niet netjes om in iemand anders zijn topic een eigen vraag te stellen. Je kunt hiervoor een nieuw topic starten.

@Sporto: je kunt in Moviemaker bij Film Afwerken kiezen voor Opslaan op deze computer. Je komt dan in een nieuw venster waar je een titel kunt ingeven alsmede een locatie voor de film. Na een klik op Volgende kun je de kwaliteit selecteren. Als de film eenmaal opgeslagen is (wat trouwens lang kan duren) kun je met een extern brandprogramma (b.v. Nero) de film op dvd branden.
 
Als ik dat probeer dan krijg ik de melding dat het niet lukt vanwege niet bestaande doellocatie, onvoldoende schijfruimte of niet aanwezige bronbestanden. Ik heb dit echter alledrie gecontroleerd en dat kan het niet zijn.

Bij het branden krijg ik steeds de melding: Niet nader omschreven fout!
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ben er nu achter dat er een fout zit in 1 van de bronbestanden die ik in mijn project heb verwerkt. Misschien toch je bronbestanden nog eens controleren.
 
Daar was ik eigenlijk al bang voor. Ik kan er volgens mij niet veel aan doen als een bronbestand beschadigd is of wel? Ik zal waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen dan.

In ieder geval bedankt voor de hulp!
 
Oh wat rot, ik heb dit probleem ook. Ik heb gehoord als je op Vista werkt dat je maar 1x eigenlijk kan publiceren en daarna doet 'ie het niet meer.

Zelfde met branden, ik denk dat je bestand te groot is. Ik had uiteindelijk een bestand van ongeveer 14 gig :confused: die nog omgezet moest worden naar DVD maar dat wilde dus ook niet. Dus ik ben ook opnieuw gestart (3 weken werk voor niets :( ), heb Pinnacle 12 gekocht. En nu maar hopen dat dat beter gaat :(.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan