flyers maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

woody22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
4
heeft iemand een idee welke programma's goed te gebruiken zijn om flyers te maken?

en bedoel flyers met een mooi plaatj/foto en mooie tekst

er is ook al een onderwerp geplaatst met de zelfde vraag maar ik bedoel geen word of paint of dergelijke ..

ben ook wel bereid om voor een programma te betalen maar kan alleen geen goed programma vinden

iemand een idee ?
 
publisher is er voor gemaakt.
QuarkxPress, is helemaal mooi, maar (dure) overkill.
zo ook corel ventura

Met een beetje geduld en uitzoekerij kan er ook heel veel in Word (of OpenOffice), maar je hebt al; aangeven dat je dat niet wil.

mvg leo
 
flyers

kostprijs is wel 700 dollar .. dat vind ik wel weer iets te duur ., maar toch bedankt

ik ben nu met de demo versie van AAA-logo aan het kijken om mooie teksten enz.. te maken dit wil wel een aardig programma daarvoor.

iemand hier die ervaring heeft met de betaalde versie ,
 
publisher is er voor gemaakt.
QuarkxPress, is helemaal mooi, maar (dure) overkill.
zo ook corel ventura

Met een beetje geduld en uitzoekerij kan er ook heel veel in Word (of OpenOffice), maar je hebt al; aangeven dat je dat niet wil.

mvg leo

heb eigenlijk alleen de standaard ervaring met word ., maar bedoel je dat je met word al aardig ver komt ,, ?
maar dan heb ik toch nog wel een ander programma nodig om mooie titels enzo te maken ? (mooier zijn dan de standaard word art)
 
Flyers

Moet je meerdere malen flyers maken? Of 1 keer?
 
Met Ulead Photo Impact kun je letters op vele manieren aanpassen en er zijn veel verschillende type mogelijkheden.
Ik gebruik het zelf om posters enzo te maken en dat werkt prima.
Je kunt de versie 12 van dit programma al voor minder dan 10 €uri op Ebay kopen.

RI.

Stuur me even een PB dan kan ik je wat tips geven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan