DVD bekijken via multi media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordon180

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
36
Ik had even een vraagje over het bekijken van DVD's via een multi media player.
Wanneer ik een DVD download krijg ik meestal een aantal bestanden (VOB genaamd) van 1 GB per stuk. Ook zitten er vaak nog andere bestanden bij. Als ik de DVD kijk op de PC dubbelklik ik meestal op dit VOB bestand en dan kan ik deze afspelen.

Als ik dezelfde DVD wil branden dan brand ik al deze bestanden die in de map zitten op een DVD en dan kan ik deze op TV afspelen met menu en ondertiteling. Maar wat als ik deze bestanden naar een multimediaplayer kopieer en deze afspeel op TV. Krijg ik dan nogsteeds de DVD met menu en ondertiteling of alleen de film zelf te zien?
 
Wat bedoel je precies met het "kopiëren naar een multimediaplayer"? Wat moet ik mij daar exact en heel concreet fysiek bij voorstellen? Laat ik het anders stellen: waarom zou je de video_ts map moeten kunnen kopiëren náár een multimediaplayer, terwijl je mét een multimediaplayer die bestanden kunt afspelen. Ik begrijp je vraag dus niet helemaal.

Wat het overige betreft: idd. als je de VIDEO_TS map met zijn vobjes, ifootjes en bupjes naar een DVD schijf brandt, zijn de schijfjes op een stand alone DVD speler te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het wat beter uitleggen...

De multmediaplayer die ik wil kopen heeft een harde schijf van 500 GB. Ik moet eerst de film die ik wil bekijken kopieren van mijn laptop naar de harde schijf van de multimediaplayer. Daarna koppel ik de multimediaplayer aan de TV zodat ik de film kan afspelen op de TV.

Misschien dat het zo wat duidelijker is?
Als ik dubbelklik op de VOB file speelt ie deze af op de laptop maar zonder ondertiteling en deze kan ik ook niet instellen. Als ik op de Info file klik gaat het via een omweg bij sommige wel.

Zal ik problemen ondervinden met het afspelen met ondertiteling via multimediaplayer?
 
Tja, dat zal denk ik afhangen van de (on)mogelijkheden (lees -> specificaties) van die player.
 
Hier zijn de specificaties:

http://www.kieskeurig.nl/mediaspeler/conceptronic/cm3s/specificaties/295690/

Ik wil deze Conceptronic vandaag gaan halen maar ik had een vraagje erover. Ik heb een aantal films op mijn laptop staan en deze bestaan uit VOB, Info en nog een aantal files. Als ik de VOB file alleen afspeel krijg ik de film zonder ondertiteling en wanneer ik de film afspeel via de Info-file (deze geeft dan het menu van de film weer en dan kan ik Subtitles instellen) dan werkt de film wel met ondertiteling.
Kan ik via deze mediaplayer dan gewoon de film afspelen met ondertiteling? Omdat hij wel VOB files afspeelt maar geen Info-files.

Kan iemand me helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan