Toolbox in PhotoImpact X3

Status
Niet open voor verdere reacties.

redindy

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2006
Berichten
97
Sinds vele jaren ben ik een redelijk tevreden Ulead Photo Impact gebruiker en heb al verschillende versies doorlopen.
Vandaar dat het me wel een goed idee leek om de nieuwste versie (PI X3) aan te schaffen.

Maar ik vraag me af of het echt een verbetering is want ik loop al gelijk tegen een heel vervelend probleem aan.

Het gaat om de toolbox.
Bij 'path drawing tool' bijvoorbeeld, heb je vier opties.
Normalerwijze zou je makkelijk tussen de verschillende opties moeten kunnen overschakelen maar om een of andere reden is het niet zo makkelijk.
Gewoon klikken lukt niet. De geselecteerde optie blijft aan en je kunt niet overschakelen.
Het lukt wel als je het hele blokje 'undockt' en dan vervolgens op de gewenste optie klikt.

Ik heb al hier en daar gezocht naar een verklaring waarom dit gewoon vanuit de toolbar zelf niet lukt maar kon niets vinden.
Vandaar dat ik hier deze vraag eens wil stellen in de hoop dat er andere gebruikers zijn met dezelfde ervaring en er een oplossing voor weten.

Dus.... roep maar jongens!:)

RI.

(Ik vind trouwens dat die nieuwe toolbox überhaupt erg knudde is en denk dat het een van de grootste minpunten van het nieuwe programma is, er zijn er meer!)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan