HP printer over netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

PorschefanRoel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
38
Hallo,

Ik heb een HP Deskjet 3560 met usb aansluiting, ook heb ik een Speedtouch780(WL)i, waar een usb aansluiting opzit.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om deze printer aan te sluiten op de Speedtouch.
Als ik dat doe is het dan ook mogelijk dat ik kan printen vanaf PC 2 en de Laptop

De Speedtouch waar ik de printer op wil aansluiten is geconfigureerd als Bridge/Accesspoint

Klik hier voor een afbeelding van ons thuisnetwerk

Alvast bedankt en groetjes,
PorschefanRoel
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb een HP Deskjet 3560 met usb aansluiting, ook heb ik een Speedtouch780(WL)i, waar een usb aansluiting opzit.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om deze printer aan te sluiten op de Speedtouch.
Als ik dat doe is het dan ook mogelijk dat ik kan printen vanaf PC 2 en de Laptop

De Speedtouch waar ik de printer op wil aansluiten is geconfigureerd als Bridge/Accesspoint

Klik hier voor een afbeelding van ons thuisnetwerk

Alvast bedankt en groetjes,
PorschefanRoel

Kijk eens in het handboek van je modem of je wel een printer via USB kan aansluiten. Bij sommige modems kan dat, bij anderen niet.

Ten tweede denk ik, dat je je tweede modem fout hebt aangesloten. Het kabel steekt volgens het plaatje goed in je echte modem, maar fout op de bridge.

Kan je via je eerste modem wel printen, dan moet dat ook via de tweede kunnen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan