Vista instal problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sano28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
2
Hey,
Ik heb hier een Dell inspiron 1720 laptop liggen, maar de fout was al bij dell zelf gebeurd.
Vista startte niet op, dus ik heb de schijven geformatteerd, 1schijf aangemaakt voor Vista en 1voor bestanden ipv 4schijven ( met schijven bedoel ik partities )
Daarna installeerde ik Vista opnieuw met de bijgeleverde DVD voor Vista opnieuw te installeren.
Als ik opnieuw installeer blijft hij doordraaien op installatie voltooien, tenzij je 6uur wacht, dan wordt het scherm zwart en zie je enkel je cursor.
Dus ik sluit af omdat ik niet anders wist, bij het opstarten ( doe ik even in veilige modus ) blijft hij hangen op Geladen: \windows\system32\drivers\crcdisk.sys

Iemand hier een oplossing voor? Is de DVD kapot? Is er iets met de schijven?...

Alvast bedankt.
 
Je zegt het zelf, de fout was al bij dell gebeurd.

Ik zou er zelf verder niet meer aan knoeien en terugsturen of zelf naar de winkel gaan en eventueel een nieuw exemplaar gaan vragen :thumb:
 
Misschien moet je hem niet in veilige modus starten maar gewoon installeren hoe het moet. Want waarom cancelde je de installatie das nartuurlijk nooit goed voor je windows
 
Misschien moet je hem niet in veilige modus starten maar gewoon installeren hoe het moet. Want waarom cancelde je de installatie das nartuurlijk nooit goed voor je windows
De install duurde 24uur en meer, keeg een zwart scherm, ik veronderstel dat alles geïnstalleerd is.
maar kan er iets mis zijn met crcdisk.sys, want daar blokt die altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan