Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
137
30bh6z6.jpg


Ik heb wel genoeg vrije ruimte, ik heb administrator rechten, de bronnen zijn nog steeds beschikbaar, en de locatie is nog steeds beschikbaar.

Ik heb deze film vandaag gemaakt, en ik heb hem ook ge-published. Maar toen de kwaliteit laag bleek te zijn, wou ik hem nog een keer publishen in een hogere kwaliteit, en vanaf toen kreeg ik dat bericht. Computer opnieuw opgestart, helpt niet. Heb 'm nog 'n keer met een lage kwaliteit geprobeerd te publishen, werkt ook niet. Ik kan hem gewoon niet meer opslaan, heb al gegoogled maar er staat niks in over het krijgen van die error nadat je hem hebt opgeslagen...

Iemand een suggestie?
 
Heb je de nieuwe film wel een andere naam gegeven?

Je zit hier eigenlijk in de verkeerde rubriek er is er ook een voor Video Editen!

RI.
 
Laatst bewerkt:
Aaargh, alweer verkeerd. Tijd om m'n ogen eens open te doen...
Ja, ik heb het een andere bestandsnaam gegeven..heb het overal geprobeerd op te slaan maar blijft hetzelfde...

EDIT: Ik ben er net achter gekomen dat ik hem alleen niet als .wmv kan opslaan. Ik kan hem wel als DV/AVI opslaan maar dat neemt een gigantische 2,32 GB ruimte in beslag voor een filmpje van 9 minuut 54...
 
Laatst bewerkt:
Je zou het daarna kunnen coverteren naar een ander format dat kleiner opslaat.
Je hebt daarvoor een video converter nodig.
Maar ik blijf het vreemd vinden dat WMM een WMV bestand niet wil accepteren.
Er is een site waarop problemen met WMM worden behandeld, misschien zou je daar even moeten kijken.
http://www.papajohn.org/

RI.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan